Saturday , December 16 2017

किसानों के मसाइल की यकसूई के लिए इक़दामात का तीक़न

जगत्याल 09 जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) किसानों को सीज़न से क़बल सब्सीडी बीजों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाया जाएगा। कमिशनर महिकमा ज़राअत ऊषा रानी ने जगत्याल मंडल के मौज़ा लक्ष्मी पर मैं गुज़श्ता रात प्ले निद्रा प्रोग्राम के मौक़ा पर

जगत्याल 09 जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) किसानों को सीज़न से क़बल सब्सीडी बीजों की फ़राहमी को यक़ीनी बनाया जाएगा। कमिशनर महिकमा ज़राअत ऊषा रानी ने जगत्याल मंडल के मौज़ा लक्ष्मी पर मैं गुज़श्ता रात प्ले निद्रा प्रोग्राम के मौक़ा पर किसानों को मुख़ातब करते हुए इस बात का इज़हार किया। इस मौक़ा पर उन्हों ने कहा कि किसानों के मसाइल से जानकारी के लिए ही पले निद्रा प्रोग्राम मुनाक़िद किया जा रहा ही। उन्हों ने कहा कि रियासत में 60 ता 70 फ़ीसद अवाम ज़राअत पर इन्हिसार करते हैं, उन्हें सब्सीडी बीजों, कर्ज़ों और ज़राअत से मुताल्लिक़ा अशीया पर 50 फ़ीसद सब्सीडी दी जाएगी। ज्वार पर भी सब्सीडी दी जा रही ही। किसानों को सब्सीडी के बारे में मालूमात ना होने की वजह से वो नफ़ा नहीं उठा पा रहे हैं।

किसानों को कम ख़र्च से ज़्यादा फ़ायदा हासिल करने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं। हल्दी की क़ीमत में कमी की वजह से हुकूमत की जानिब से ख़रीदी मराकज़ का क़ियाम अमल में लाया जाएगा। माह अप्रैल से हल्दी की उबाल के लिए हुकूमत की जानिब से सब्सीडी दी जाएगी। हल्दी की इमदादी क़ीमत के इलावा ख़रीदी मराकज़ का क़ियाम, ट्रांसपोर्ट और दीगर उमूर पर ग़ौर करते हुए मसाइल की यकसूई के लिए इक़दामात किए जाएंगी। इस मौक़ा पर आर डी ओ जगत्याल ऐम हनुमंत राव‌, तहसीलदार चीनया, एम पी डी ओ सिरी लता रेड्डी, ए डी ए पुरुषोत्तम, ए ओ राम चन्द्र, हारटीकल्चर ऑफीसर निरसिया, ए ई ओ सुरेंद्र नाविक और किसान भी मौजूद थी। कमिशनर ऊषा रानी, लक्ष्मी पर मैं शब बसरी के बाद सुबह वापिस हुईं।

TOPPOPULARRECENT