Friday , December 15 2017

किसानों के लिए चंद्रा बाबू नायडू की 2 नवंबर से पदयात्रा

हैदराबाद 28 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़) सदर तेलुगुदेसम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडूने किसानों की ज़बूँहाली पर मुबाहिस केलिए पार्लीमैंट के ख़ुसूसी सैशन की तलबी का मुतालिबा कियाऔर ऐलान किया कि वो 2 नवंबर से आंधरा प्रदेश के तमाम अज़

हैदराबाद 28 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़) सदर तेलुगुदेसम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडूने किसानों की ज़बूँहाली पर मुबाहिस केलिए पार्लीमैंट के ख़ुसूसी सैशन की तलबी का मुतालिबा कियाऔर ऐलान किया कि वो 2 नवंबर से आंधरा प्रदेश के तमाम अज़ला में पदयात्राशुरू करेंगे ताकि किसानों को हुसूल इंसाफ़ और बेहतर सुलूक की जद्द-ओ-जहद के लिए तैय्यार कर सकें ।

मिस्टर नायडू ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान बताया कि रियासत में हुकूमत की जानिब से किसानों को नजरअंदाज़ किए जाने के सबब किसानों की सूरत-ए-हाल निहायत अबतर हो चुकी है।

उन्होंने बताया कि वो 2नवंबर को अनंत पर से अपने दौरा का आग़ाज़ करेंगी, 3नवंबर को कड़पा में किसानों से मुलाक़ात की जाएगी, 4 नवंबर को कुरनूल के मुतास्सिरा किसानों से मिस्टर नायडू मुलाक़ात करेंगी,नवंबर को ज़िला प्रकाशम के इलावा 8 नवंबर को ज़िला गुंटूर का दौरा करते हुए वो अवाम और किसानों से मुलाक़ात करेंगी।नवंबर से तलंगाना अज़ला मैं मिस्टर नायडू के दौरों का आग़ाज़ होगा।

वो 9 नवंबर को ज़िला खम्मम और फिर नवंबर को ज़िला नालगोंडा का दौरा करते हुए किसानों से मुलाक़ात करेंगे ।

मिस्टर नायडू ने बताया कि मरहला वार असास पर वो रियासत के तमाम अज़ला का दौरा करते हुए अवामी मसाइल से आगही हासिल करेंगे। उन्हों ने ज़रई शोबे को हुकूमत की जानिब से नजरअंदाज़ किए जाने की पालिसी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत ज़रई शोबा की तनज़्ज़ुली का सबब बन रही ही। मिस्टर नायडू ने पोलावरम प्रोजेक्ट की तामीरात के मसला पर जारी तनाज़आत की फ़ौरी यकसूई का मुतालिबा करते हुए कहा कि पोलावरम प्रोजेक्ट की तकमील केलिए हुकूमत को आगे आते हुए अवाम को हक़ायक़ से वाक़िफ़ करवाना चाहिये।

सदर तेलुगुदेसम पार्टी ने कहा कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने जिला यगनम के नाम पर धन यगनम का सिलसिला शुरू किया था जिस पर बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस अमल पैरा है। उन्हों ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान तलंगाना राष़्ट्रा समीती को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि टी आर ऐस तहरीक के नाम पर वसूली का मर्कज़ बन चुकी है।

उन्होंने बताया कि टी आर ऐस वसूल राजा पार्टी का किरदार अदा कर रही है। मिस्टर नायडू ने सरबराह टी आर ऐस मिस्टर के सी आर से इस्तिफ़सार किया कि तीन अरकान असैंबली की जानिब से रिश्वत हासिल करते हुए वोट का ग़लत इस्तिमाल किए जाने के बावजूद टी आर ऐस क्यों ख़ामोश तमाशाई बनी हुई है।

उन्हों ने टी आर ऐस क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो तलगोदीशम पार्टी को डिसिप्लिन सिखाने के बजाय अपनी पार्टी में सुधार लाने की कोशिश करें। पोलावरम बे क़ाईदगियों में टी आर इसके मुलव्वस होने की इत्तिलाआत को उन्हों ने तशवीश का बाइस क़रार देते हुए बताया कि पराजकटस के हुसूल केलिए तहरीकों का चलाया जाना मुल़्क की जमहूरीयत केलिए ख़तरनाक साबित होसकता है।

मिस्टर नायडू ने क़ौम केलिए सयासी, इंतिज़ामी और इंतिख़ाबी इस्लाहात की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहा कि जमहूरीयत की बुनियादों को मज़बूत बनाने केलिए ज़रूरी है कि इस्लाहात पर ज़ोर दिया जाई। मिस्टर नायडू ने मआशी इस्लाहात को भी नागुज़ीर क़रार देते हुए कहा कि क़ौमी सतह पर मआशी इस्लाहात के ज़रीया अमीर-ओ-ग़रीब के दरमयान बढ़ रहे फ़ासले को दूर किया जा सकता है।

सदर तलगोदीशम पार्टी ने बताया कि रियासत के 16अज़ला में 700मंडलस के किसान नाकाफ़ी बारिश या ज़रूरत से ज़्यादा बारिश के सबब परेशान हाल हैं। उन्हों ने बताया कि 37लाख अकऱ् अराज़ी पर मुश्तमिल फ़सलें ख़ुशकसाली के सबब तबाह हो चुकी हैं।

सदर तलगोदीशम पार्टी ने मर्कज़ और रियासत पर इल्ज़ाम आइद किया कि दोनों ही हुकूमतें किसानों के मसाइल को नजरअंदाज़ कररही हैं और खाद-ओ-तुख़्म की ग़ैर मुनज़्ज़म सरबराही के सबब भी किसान मआशी तौर पर तबाह होरहे हैं। मिस्टर नायडू ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि मर्कज़ी हुकूमत फ़ौरी तौर पर स्वामीनाथन कमीशन रिपोर्ट पर मन-ओ-एन अमल आवरी का ऐलान करे।

TOPPOPULARRECENT