Saturday , December 16 2017

किसानों के साथ धरने में साबिक़ फ़ौजी सरबराह वी के सिंह भी शामिल

नई दिल्ली, 05 दिसंबर: (पीटीआई) शक्कर के शोबा की आज़ादाना कारकर्दगी के लिए रंगा राजन कमेटी रिपोर्ट को मुस्तर्द करने का मुतालिबा करते हुए साबिक़ फ़ौजी सरबराह वी के सिंह ने गन्ने के किसानों के साथ पार्लीमेंट के घेराव में उनके साथ शिरकत क

नई दिल्ली, 05 दिसंबर: (पीटीआई) शक्कर के शोबा की आज़ादाना कारकर्दगी के लिए रंगा राजन कमेटी रिपोर्ट को मुस्तर्द करने का मुतालिबा करते हुए साबिक़ फ़ौजी सरबराह वी के सिंह ने गन्ने के किसानों के साथ पार्लीमेंट के घेराव में उनके साथ शिरकत की और शहि नशीन पर भी INLD सरबराह ओम प्रकाश चौटाला के साथ मौजूद रहे।

तृणमूल कांग्रेस एम पी सुलतान अहमद ने भी एहतिजाज में हिस्सा लिया जिसका इनइक़ाद राष्ट्रीय किसान मज़दूर संघटन (RKMS) की जानिब से किया गया था जिसकी क़ियादत वी एम सिंह कर रहे थे। यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है। साबिक़ फ़ौजी सरबराह ने 2 नवंबर को RKMS की जानिब से एक प्रेस कान्फ्रेंस में भी शिरकत की थी और ऐलान किया था कि तंज़ीम 4 दिसंबर को पार्लीमेंट का घेरा करेगी बशर्ते कि शक्कर के शोबा की आज़ादाना कारकर्दगी के लिए हुकूमत रंगा राजन कमेटी की सिफ़ारिशात को मुस्तर्द ना करे।

याद रहे कि रंगा राजन कमेटी ने ये सिफ़ारिशात पेश करते हुए 80,000 करोड़ रुपये की शुक्र की सनअत की मरहला वार तौर पर आज़ादाना कारकर्दगी की थी। इलावा अज़ीं लेवी की बर्ख़ास्तगी, मेकानिज़्म की इजराई और गन्ने की यकसाँ क़ीमतें मुक़र्रर करने की सिफ़ारिशात भी पेश की गई थीं।

यहां ये बात काबिल‍ ए ज़िक्र है कि अंदरून दो माह साबिक़ फ़ौजी सरबराह चौटाला के साथ शहि नशीन पर दूसरी बार मौजूद थे। क़ब्लअज़ीं मिस्टर वी के सिंह ने कहा कि चौटाला के साथ शहि नशीन पर बैठने में कोई क़बाहत नहीं क्योंकि मिस्टर चौटाला किसानों के मुफ़ाद के लिए काम करते हैं।

मिस्टर सिंह ने ये भी कहा था कि इनका सियासत में दाख़िला का फिलहाल कोई इरादा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT