Monday , January 22 2018

किसानों के क़र्ज़ माफ़ करने का मुतालिबा : रग्घू वीरा रेड्डी

सदर आंध्र प्रदेश कांग्रेस कमेटी एन रग्घू वीरा रेड्डी ने कहा कि चुनाव शिकस्त के बावजूद उनके सियासी हौसले पस्त नहीं हुए हैं। उन्होंने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि हालाँकि चुनाव में उन्हें शिकस्त हुई है लेकिन वो पार्टी के सिपा

सदर आंध्र प्रदेश कांग्रेस कमेटी एन रग्घू वीरा रेड्डी ने कहा कि चुनाव शिकस्त के बावजूद उनके सियासी हौसले पस्त नहीं हुए हैं। उन्होंने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि हालाँकि चुनाव में उन्हें शिकस्त हुई है लेकिन वो पार्टी के सिपाही हैं और पार्टी को मुस्तहकम किया जाएगा।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि शिकस्त का अंदाज़ा रहने के बावजूद उन्होंने मुक़ाबला क्या वो जैसी देवाकर रेड्डी की तरह नहीं हैं जिन्होंने अपनी वफ़ादारियां बदल ली हैं।

उन्होंने चंद्राबाबू नायडू से मुतालिबा किया कि वो अपने वादे के मुताबिक़ रियासत में किसानों का क़र्ज़ माफ़ करें। उन्होंने कहा कि चंद्राबाबू नायडू को चीफ़ मिनिस्टर बनते ही अपने वादे के मुताबिक़ किसानों के क़र्ज़ माफ़ करने की फाईल पर दस्तख़त करनी चाहीए।

उन्होंने कहा कि वो इस सिलसिले में रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात करके उन से भी तआवुन तलब करने की कोशिश करेंगे। साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य नारावना ने कहा कि तेलुगु देशम हुकूमत को चाहीए कि वो मेडिकल एंट्रेंस टेसट साबिक़ा तर्ज़ अमल की बनियादों पर ही मुनाक़िद करने को यक़ीनी बनाए।

TOPPOPULARRECENT