किसानों को बकाये की अदाइगी पर यू पी असेंबली में हंगामा

किसानों को बकाये की अदाइगी पर यू पी असेंबली में हंगामा
किसानों को गन्ना की काश्त के लिए बकाया जात की अदाइगी के मसला ने आज उत्तरप्रदेश असेंबली की कार्रवाई दरहम ब्रहम करदी जबकि बी जे पी अरकान ने वाक आउट किया और कांग्रेस, बी एस पी और आर एलडी अराकीन अपना एहतिजाज दर्ज कराने के लिए ऐवान के वस

किसानों को गन्ना की काश्त के लिए बकाया जात की अदाइगी के मसला ने आज उत्तरप्रदेश असेंबली की कार्रवाई दरहम ब्रहम करदी जबकि बी जे पी अरकान ने वाक आउट किया और कांग्रेस, बी एस पी और आर एलडी अराकीन अपना एहतिजाज दर्ज कराने के लिए ऐवान के वस्त में पहुंच गए।

वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान वज़ीर राम करन आर्या ने ऐवान को बताया कि 7,418 करोड़ रुपये किसानों को बकाइयों के तौर पर हुकूमत की तरफ़ से अदा करनी हैं जबकि ख़ानगी शूगर मिल्स और रियासती हुकूमत ये बकाया जात जल्द से जल्द अदा करदेने के मुआमले में संजीदा हैं।

उन्होंने कहा कि तक़रीबन 61 फ़ीसद बकाया जात अदा किए जा चुके हैं और बाक़ी अदायगी के लिए हुकूमत संजीदा है। ताहम बी जे पी लीडर सतीश मुहाना ने कहा कि वो वज़ीर मौसूफ़ के जवाब से मुतमइन नहीं है और इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत इस मसला पर संजीदा नहीं है। कांग्रेस अरकान ऐवान के वस्त में पहुंच गए और बकाइयों की अदायगी के लिए क़तई मुद्दत पेश करने का मांग‌ किया।

Top Stories