Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / किसानों पर लाठी चार्ज के ख़िलाफ़ अप्पोज़ीशन का मेदक बंद जुज़वी

किसानों पर लाठी चार्ज के ख़िलाफ़ अप्पोज़ीशन का मेदक बंद जुज़वी

हैदराबाद 26 जुलाई: मुजव्वज़ा मल्लनासागर आबपाशी प्रोजेक्ट की तामीर से बे-घर-ओ-बे-ज़मीन होने वाले देहातियों पर पुलिस की तरफ से ताक़त के इस्तेमाल के ख़िलाफ़ अप्पोज़ीशन जमातों के ज़ेरे एहतेमाम बतौर-ए-एहतजाज मनाया गया मेदक बंद जुज़वी रहा जिस पर अवाम का मिला-जुला रद्द-ए-अमल देखा गया। कांग्रेस तेलुगू देशम सीपीएम और सीपीआई ने मेदक के मौज़ा यरावीली में किसानों पर पुलिस लाठी चार्ज के एक दिन बाद एक रोज़ा बंद मुनज़्ज़म किया था। इस मौके पर कांग्रेस तेलुगू देशम सीपीआई सीपीएम और बीजेपी के तक़रीबन 200 कारकुनों को पुलिस ने कुछ देर के लिए हिरासत में ले लिया। अप्पोज़ीशन का बंद मजमूई तौर पर पुरअमन रहा और कहीं से किसी नाख़ुशगवार वाक़िये की इत्तेला मौसूल नहीं हुई।

ज़िला इंतेज़ामीया ने एहतियाती तदाबीर के तौर पर आरटीसी बसों की आमद-ओ-रफ़त को रोक दिया था। तिजारती इदाराजात पेट्रोल पंपस और सिनेमा-घरों के अलावा तालीमी इदारे भी बंद रहे। तेलुगू देशम के रुकने असेंबली रेवेंथ रेड्डी साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा और मेदक कांग्रेस कमेटी की सदर-ओ-साबिक़ वज़ीर सुनीता लकशमा रेड्डी के अलावा बीजेपी के मुक़ाम पर सख़्त तरीन सिक्योरिटी के बावजूद गजवेल टाउन पहुंचे और एक रैली मुनाक़िद की जिसके बाद पुलिस ने उन्हें हिरासत में ले लिया। कांग्रेस के तर्जुमान टी जिया प्रकाश रेड्डी ने संगारेड्डी बस डिपो पर एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म किया जहां उन्हें चंद हामीयों के साथ तहवील में ले लिया गया। गजवेल नरसापूर मेदक अनदोल नारायण खेड़ ज़हीराबाद और दोबाक टाउनस में बंद मुनज़्ज़म करने में मसरूफ़ तेलुगू देशम पार्टी के कई कारकुनों को हिरासत में ले लिया गया।

तेलंगाना जवाइंट एक्शण कमेटी (टीजेएसी) के कन्वीनर को कोदंदराम को अज़ला हैदराबाद-ओ‍‍-मेदक की सरहद पर मौज़ा वंटी मामीडी में पुलिस ने हिरासत में ले लिया और बोला रम आईडीए पुलिस स्टेशन को मुंतक़िल कर दिया गया।

वाज़िह रहे कि पिछ्ले रोज़ मुजव्वज़ा प्रोजेक्ट के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने वाले लोगों पर पुलिस लाठी चार्ज और आँसू गैस के इस्तेमाल से मुख़्तलिफ़ देहातों के कम से कम 10 किसान ज़ख़मी हो गए थे।

TOPPOPULARRECENT