Saturday , February 24 2018

कुरनूल को सीमा – आंध्र का सदर मुक़ाम बनाने तहरीक शुरू करने का एलान

तक़सीम रियासत की मुख़ालिफ़त करने वाले मर्कज़ी ममलिकती वज़ीर रेलवे कोटला सूर्य प्रकाश रेड्डी ने कुरनूल को सीमा - आंध्र का दारुल हुकूमत बनाने के लिए मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी का फ़ैसला किया और इस सिलसिले में तहरीक शुरू करने का एलान कि

तक़सीम रियासत की मुख़ालिफ़त करने वाले मर्कज़ी ममलिकती वज़ीर रेलवे कोटला सूर्य प्रकाश रेड्डी ने कुरनूल को सीमा – आंध्र का दारुल हुकूमत बनाने के लिए मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी का फ़ैसला किया और इस सिलसिले में तहरीक शुरू करने का एलान किया है। वाज़ेह रहे कि रियासत को मुत्तहिद रखने की जद्दो जहद करने वाले सीमा – आंध्र के क़ाइदीन रियासत की तक़सीम के बाद नई राजधानी के लिए आपस में एक दूसरे से टकरा रहे हैं।

राइलसीमा क़ाइदीन का तास्सुर है कि आंध्र प्रदेश की तशकील से क़ब्ल कुरनूल सीमा – आंध्र का सदर मुक़ाम था, ताहम तेलुगु अवाम के इत्तिहाद के लिए राइलसीमा के अवाम ने राजधानी की क़ुर्बानी देते हुए हैदराबाद को रियासत के सदर मुक़ाम की हैसियत से क़बूल किया था।

उन्हों ने कुरनूल में नई रेलवे कोच फ़ैक्ट्री के क़ियाम के सिलसिले में सरगर्म रोल अदा करने का एलान करते हुए कहा कि वो इस ताल्लुक़ से मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी कर चुके हैं, जिस पर मर्कज़ी हुकूमत संजीदगी से ग़ौर कर रही है।

TOPPOPULARRECENT