Friday , December 15 2017

कुल जमाती मुस्लिम क़ाइदीन की ऐडीशनल कमिशनर पुलिस से नुमाइंदगी

कुल जमाती मुस्लिम क़ाइदीन ने शहर हैदराबाद के मौजूदा ग़ैर इतमीनान बख़श हालात के रौनुमा होने और ग़ैर समाजी अफ़राद का क़ानून को अपने हाथ में लेकर मासूम मुस्लमानों पर हमला आवर होने और ज़ख़मी करके नुक़्सान पहुंचाने की मंसूबा बंद साज़िश के

कुल जमाती मुस्लिम क़ाइदीन ने शहर हैदराबाद के मौजूदा ग़ैर इतमीनान बख़श हालात के रौनुमा होने और ग़ैर समाजी अफ़राद का क़ानून को अपने हाथ में लेकर मासूम मुस्लमानों पर हमला आवर होने और ज़ख़मी करके नुक़्सान पहुंचाने की मंसूबा बंद साज़िश के ख़िलाफ़ ऐडीशनल कमिशनर पुलिस जनाब अमीत गर्ग इंचार्ज ला ऐंड आर्डर से नुमाइंदगी की, और कहा के शहर के हालात को ख़राब करने और ला ऐंड आर्डर को मफ़लूज करने के मंसूबा को फ़ौरन नाकाम बनाया जाय।

दहश्त पैदा करने वाले ग़ैर समाजी अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त क़ानूनी कार्रवाई की जाय और किसी भी सयासी दबाव‌ से पुलिस
ऑफीसरों को अपना दामन बचाना चाहीए। तिजारत पेशा और मासूम मुस्लमानों के साथ इंसाफ़ किया जाय ताके मुस्लमान बक़रईद पुरअमन तरीखे से मना सकें।

मुस्लमान हमेशा क़ानून की पासदारी का ख़्याल रखते हैं। ऐडीशनल कमिशनर पुलिस ला ऐंड आर्डर ने दिलासा दिया के ग़ैर समाजी अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

जो अमन को दरहम ब्रहम करते हैं और उन्हें क़ानून को अपने हाथ में लेने का मौख‌ नहीं दिया जाएगा बहरहाल इंसाफ़ किया जाएगा। इस नुमाइंदगी में मौलाना सय्यद हामिद शतारी सुनी उल्मा बोर्ड, जनाब नईम उल्लाह शरीफ़ तेलंगाना बीफ गार्ड फ़ोर्म, मौलाना हामिद मुहम्मद ख़ां एम पी जे , जनाब शहबाज़ अली ख़ान तेलगोदेशम दिलासा और दुसरे अफ़राद शरीक थे।

TOPPOPULARRECENT