Wednesday , November 22 2017
Home / Islami Duniya / कुवैत: दाइश के लिए असलहा जमा करने में मुलव्विस गैंग गिरफ़्तार

कुवैत: दाइश के लिए असलहा जमा करने में मुलव्विस गैंग गिरफ़्तार

ख़लीजी रियासत कुवैत की पुलिस ने शाम और इराक़ समेत दुनिया के मुख़्तलिफ़ मुल्कों में सरगर्म दहशतगर्द तंज़ीम दौलते इस्लामी “दाइश” को असलहा और मिज़ाईल फ़राहम करने में मुलव्विस एक गैंग के कई अरकान को हिरासत में लिया है। गिरफ़्तार किए गए शिद्दत पसंदों में कुवैती, मिस्री, शामी लेबनानी और एक ऑस्ट्रेलवी भी शामिल है।

अल अर्बिया टीवी की रिपोर्ट के मुताबिक़ कुवैत वज़ारते दाख़िला के ज़ेरे इंतेज़ाम महकमा तालुकाते आमा और सिक्यूरिटी इत्तिलाआत की जानिब से जारी कर्दा एक बयान में कहा गया है कि सिक्यूरिटी हुक्काम को दहशतगर्दों के एक खु़फ़ीया ठिकाने का पता चला था। पुलिस ने छापामार कार्रवाई के दौरान लेबनानी नज़ाद असामी मुहम्मद सईद ख़ियात को हिरासत में लिया।

सन 1975 को कुवैत में पैदा होने वाले उसामा सईद ख़ियात का ताल्लुक़ दौलते इस्लामी “दाइश” के साथ है और वो तंज़ीम की माली और लाजिस्टक मदद करता रहा है। गिरफ़्तार किए गए दहशतगर्द से पूछताछ के दौरान कुवैत में उस के कई दूसरे साथीयों की भी निशानदेही की गई और उन्हें असलहा और गोला बारूद समेत गिरफ़्तार किया गया है। दौराने तफ़तीश मुल्ज़िमान ने एतराफ़ किया कि उन्हों ने शाम में दहशतगर्दी में मुलव्विस तंज़ीम”दाइश” को NF6 नामी मिज़ाईल फ़राहम किए थे।

गिरफ़्तार मुल्ज़िम सईद ख़ियात ने बताया कि उन्होंने असलहा की एक डील युक्रेन में की थी जहां से माल बर्दार गाड़ीयों के ज़रीए मिज़ाईल और दीगर असलहा तुर्की और वहां से शाम पहुंचाया गया।

TOPPOPULARRECENT