Monday , December 11 2017

कुवैत में आतिशज़दगी, 9 पाकिस्तानी हलाक

दुबई 02 जुलाई: दारुल हुकूमत कुवैत सिटी से 15 किलोमीटर जुनूब में फ़र्र वानिया के मुज़ाफ़ात में वाक़्ये एक पुरानी इमारत में आग लगने से 9 लोग हलाक और 12 दुसरे ज़ख़मी हो गए। कुवैती वज़ारत-ए-सेहत ने बताया कि इस पुरानी इमारत में ग़ैर मुल्की वर्करज़ मुक़ीम थे। इस आग ने इमारत को अपनी ज़द में ले लिया। 12 ज़ख़मीयों में से पाँच की हालत नाज़ुक है।कुवैत मीडिया की रिपोर्ट के मुताबिक़ हुक्काम का कहना है कि आग शॉर्ट सर्किट के बाइस लगी जिसने देखते ही देखते सारी इमारत को अपनी लपेट में ले लिया। राहत-ओ-बचाओ टीमों ने लाशों और ज़ख़मीयों को मुख़्तलिफ़ हॉस्पिटल्स में मुंतक़िल कर दिया है जहां उनको तिब्बी इमदाद फ़राहम की जा रही है।

तर्जुमान दफ़्तर-ए-ख़ारजा का कहना है कि कुवैत सिटी के इलाक़े फ़र्र वानिया के एक घर में आग गैस सिलिंडर फटने से लगी , जिसमें पाकिस्तान के शहर के एक ही ख़ानदान के नौ लोग जांबाहक़ हो गए हैं।

तर्जुमान दफ़्तर-ए-ख़ारजा का कहना है कि कुवैत में पाकिस्तानी सफ़ीर मुतास्सिरा लोगों से राबते में हैं और हॉस्पिटल्स में तिब्बी सहूलतों का जायज़ा ले रहे हैं। ख़ानदानी ज़राए का कहना है कि महलोकीन में मुहम्मद आसिफ़, उनकी बीवी, 2 बेटे ,2 बेटियां , वालिदा , भाबी और भतीजा शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT