Monday , June 25 2018

कुवैत में जिहादी जॉन के रिश्तेदार ज़ेरे निगरानी

कुवैत के ओहदेदार जिहादी जॉन के कई रिश्तेदारों पर गहरी निगरानी रखे हुए हैं जो ख़लीजी इमारात में मुक़ीम और बरसरे कार हैं। दौलते इस्लामीया के जल्लाद की यहीं पैदाइश हुई थी। अख़बारी इत्तिलाआत के बामूजिब मुहम्मद अम्वाज़ी यहीं पैदा हुआ था

कुवैत के ओहदेदार जिहादी जॉन के कई रिश्तेदारों पर गहरी निगरानी रखे हुए हैं जो ख़लीजी इमारात में मुक़ीम और बरसरे कार हैं। दौलते इस्लामीया के जल्लाद की यहीं पैदाइश हुई थी। अख़बारी इत्तिलाआत के बामूजिब मुहम्मद अम्वाज़ी यहीं पैदा हुआ था।

उसे अस्करीयत पसंद क़रार दिया गया है और उस ने कम-अज़-कम 5 मग़रिबी यरग़मालों के सरकलम किए हैं। वो कुवैत में बरसरे कार था और उसी की तरह कई बर्तानवी शहरी कुवैत में मुलाज़मत करते हैं। रोज़नामा अल क़बास की ख़बर के बामूजिब सियानती महकमों ने 24 घंटे उन की निगरानी के इंतेज़ामात किए हैं।

बाख़बर ज़राए के हवाला से रोज़नामा ने ख़बर दी है कि जिहादी जॉन के तमाम रिश्तेदार कुवैत में ज़ेरे निगरानी हैं ताहम उस ने अम्वाज़ी के रिश्तेदारों की तादाद का इन्किशाफ़ नहीं किया।

ओहदेदार भी इस मसअले पर गहरी ख़ामूशी अख़्तियार किए हुए हैं। अम्वाज़ी का ख़ानदान इराक़ी नज़ाद हैं और उन चंद अफ़राद में शामिल था जिन्हों ने वीज़ा की दरख़ास्त दी थी लेकिन उन का नाम इमकानी शहरीयों की फ़ेहरिस्त से ख़ारिज कर दिया गया।

TOPPOPULARRECENT