Friday , May 25 2018

कुफ़्फ़ार के देस जाना गुनाहे कबीरा – दाइश का पैग़ाम

दहश्तगर्द तंज़ीम इस्लामिक स्टेट या दाइश ने कहा है कि लीबिया और शाम से यूरोप फ़रार होने वाले मुसलमान गुनाह के मुर्तक़िब हो रहे हैं। इस गिरोह ने शिद्दत पसंदी से फ़रार हासिल करने वाले इन बेघर मुहाजिरीन को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया है।

ख़बररसां इदारे रोइटर्स ने बताया है कि शाम और इराक़ में सरगर्म इंतिहापसंद गिरोह इस्लामिक स्टेट (दाइश) ने दाबक़ नामी अपने मैगज़ीन में लिखा है कि यूरोप जाने वाले ये अफ़राद अपने बच्चों को लादीनीयत, मुनश्शियात, अल्कोहल और जिन्सी तौर पर बेराहरू मुआशरे में ले जा रहे हैं।

दाइश के मुताबिक़ यूं ये लोग गुनाह के मुर्तक़िब हो रहे हैं। दाइश ने अपने इस ताज़ा मैगज़ीन में मज़ीद लिखा है कि इन अफ़राद को यूरोप का रुख नहीं करना चाहिए ये अमर अहम है कि इसी शिद्दत पसंद गिरोह की तरफ़ से की जाने वाली खूँरेज़ कार्यवाईयों के नतीजे में बिलख़ुसूस शाम की बहुत बड़ी आबादी मुहाजिरत पर मजबूर हुई है।

बेघर अफ़राद महफ़ूज़ मुक़ामात का रुख कर रहे हैं जबकि लाखों शहरी इस कोशिश में हैं कि वो पुरअमन यूरोपीय ममालिक पहुंच जाएं ताकि उनकी ज़िंदगीयों में बेहतरी आ सके। शाम समेत मशरिक़े वुस्ता और शुमाली अफ़्रीक़ा में जंगी हालात ने मजमूई तौर पर कई मिलियन इन्सानों को बुरी तरह मुतास्सिर किया है।

TOPPOPULARRECENT