Tuesday , December 19 2017

कूदंड राम ने सदर टी आर एस की पेशकश को मुस्तरद कर दिया

आइन्दा आम इंतिख़ाबात में तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी की ताईद हासिल करने की हिक्मते अमली के तौर पर टी आर एस सरब्राह चन्द्र शेखर राव ने जे ए सी के सदर नशीन प्रोफेसर कूदंड राम को लोक सभा की किसी नशिस्त से मुक़ाबला का पेशकश किय

आइन्दा आम इंतिख़ाबात में तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी की ताईद हासिल करने की हिक्मते अमली के तौर पर टी आर एस सरब्राह चन्द्र शेखर राव ने जे ए सी के सदर नशीन प्रोफेसर कूदंड राम को लोक सभा की किसी नशिस्त से मुक़ाबला का पेशकश किया है।

बताया जाता है कि चन्द्र शेखर राव ने ख़ुद कूदंड राम को फ़ोन करते हुए तेलंगाना के किसी लोक सभा हल्क़ा से मुक़ाबला का पेशकश किया। उन्हों ने कहा कि कूदंड राम जिस हल्क़ा से चाहें पार्टी उम्मीदवार बनाने तैयार है। ताहम प्रोफेसर कूदंड राम ने इंतिख़ाबी सियासत में हिस्सा लेने में अदम दिलचस्पी का इज़हार किया है।

उन्हों ने के सी आर की इस पेशकश को क़ुबूल करने से इनकार कर दिया और कहा कि वो जे ए सी सदर नशीन की हैसियत से तेलंगाना रियासत की तामीरे नव में गैर सियासी तौर पर ही अहम रोल अदा करेंगे।

बताया जाता है कि कूदंड राम ने बताया कि वो बारहा अवाम में ये एलान कर चुके हैं कि वो इंतिख़ाबात में हिस्सा नहीं लेंगे। टी आर एस सरब्राह चन्द्र शेखर राव ने जे ए सी के सदर नशीन प्रोफेसर कूदंड राम को लोक सभा टिकट का पेशकश करते हुए मुकम्मल जे ए सी की ताईद हासिल करने की कोशिश की है।

TOPPOPULARRECENT