Sunday , December 17 2017

कृष्णा का पाकिस्तान से इज़हार-ए-तशक्कुर , सितंबर में दौरा की तजवीज़

हिंदूस्तान ने आज पाकिस्तान का शुक्रिया अदा किया कि एयर इंडिया की फ़लाइट के मुसाफिरों को तमाम तर मुम्किना इआनत फ़राहम करने में रिवायती हदों से तजावुज़ (क्षमता से अधिक) करते हुए भरपूर तआवुन किया गया जबकि इस फ़लाइट के जुनूबी सूबा सिंध मे

हिंदूस्तान ने आज पाकिस्तान का शुक्रिया अदा किया कि एयर इंडिया की फ़लाइट के मुसाफिरों को तमाम तर मुम्किना इआनत फ़राहम करने में रिवायती हदों से तजावुज़ (क्षमता से अधिक) करते हुए भरपूर तआवुन किया गया जबकि इस फ़लाइट के जुनूबी सूबा सिंध में इमरजेंसी लैंडिंग करनी पड़ी।

मैं मेरी तरफ़ से पर ख़ुलूस इज़हार-ए-तशक्कुर इस मददगार रवैय्या और तआवुन के लिए पेश करना चाहूंगा जो हमें हासिल हुई जबकि एयर इंडिया की फ़लाइट को पाकिस्तान में लैंडिंग करनी पड़ी। वज़ीर उमूर ख़ारिजा (External Affairs Minister) एस एम कृष्णा ने यहां ये बात कही। उन्होंने मज़ीद कहा कि मेरे ख़्याल में हकूमत-ए-पाकिस्तान ने तवक़्क़ो (आशा) से कहीं आगे बढ़ कर मदद-ओ-इआनत की और उन तमाम मुसाफिरों का भरपूर ख़्याल रखा जो एयर इंडिया की फ़लाइट में सवार थे ।

कृष्णा ने जो आसियान मीटिंग में शिरकत के लिए यहां आए हैं, कहा कि ये पाकिस्तान की तरफ़ से बिलाशुबा ऐसा ख़ैर सगाली इक़दाम है जिस की हिंदूस्तान भरपूर अंदाज़ में सताइश करता है । दरि असना हिंदूस्तान ने एस एम कृष्णा के काफ़ी इंतेज़ार वाले दौरा-ए-पाकिस्तान के लिए मुम्किना तवारीख़ के तौर पर 7 से 9 सितंबर की तजवीज़ पेश की जिस के दौरान वो अपनी पाकिस्तानी हम मंसब हिना रब्बानी खर के साथ बाहमी मुज़ाकरात(आपसी बातचीत) मुनाक़िद(आयोजित) करेंगे।

कृष्णा को क़बल अज़ीं 18 , 19 जुलाई का अपना दौरा-ए-पाकिस्तान मोख़र करना पड़ा था क्योंकी उसी वक़्त सदारती इंतिख़ाबात तए शूदा हैं। हिंद पाक बाहमी मुज़ाकरात में अमन बात चीत का जायज़ा लेने की तवक़्क़ो ( उम्मीद) है जो 26/11 के तात्तुल ( रूकावट) के बाद बहाल हुई है।

TOPPOPULARRECENT