Wednesday , January 17 2018

केजरीवाल अपने मक़सद के लिए: विजय‌ माल्या

यू बी ग्रुप के सदर नशीन विजय‌ माल्या ने आज कहा कि चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली अरविंद केजरीवाल अपने मक़ासिद को पूरा करने के लिए ग़ैर रिवायती तरीका-ए-कार इख़तियार कररहे हैं। उन्होंने ज़ोर दिया कि सनअत कारों के ख़िलाफ़ बदनियती इख़तियार नहीं की जान

यू बी ग्रुप के सदर नशीन विजय‌ माल्या ने आज कहा कि चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली अरविंद केजरीवाल अपने मक़ासिद को पूरा करने के लिए ग़ैर रिवायती तरीका-ए-कार इख़तियार कररहे हैं। उन्होंने ज़ोर दिया कि सनअत कारों के ख़िलाफ़ बदनियती इख़तियार नहीं की जानी चाहिए।

माल्या जो राज्य सभा के रुक्न भी हैं कहा कि आने वाले आम इंतिख़ाबात के तनाज़ुर में चंद सियासी जमातें इल्ज़ामात की तिजारत कररही हैं जिस की मुट्ठी भर नमक जैसी भी हैसियत नहीं है। उन्होंने कहा कि केजरीवाल अपने मक़सद में कामयाबी के लिए गैरी रिवायती तरीका-ए-कार इख़तियार कररहे हैं जबकि सनअतों का एहतिराम किया जाना चाहिए चूँकि ये मुल्क की इक़तिसादी तरक़्क़ी में अहम तरीन हिस्सा निभाती हैं, उनके साथ एहतिराम और वक़ार वाला मुआमला किया जाना चाहिए।

उन्होंने मज़ीद कहा कि अगर रिलाइंस या दूसरी कंपनियां अगर किसी नामुनासिब अमल या ग़लती का मुर्तक़िब हुई हैं तो उनके साथ मुनासिब रवैया और क़ानूनी तरीका इख़तियार किया जाना चाहिए। माल्या जो ऐवान पार्लियामेंट के बाहर ज़राए इबलाग़ से बात चीत कररहे थे,कहा कि ताहम वो विजय‌ माल्या) बदनीती पर मुबनी मुआमले की हिमायत नहीं नहीं करेंगे।

शराब के ताजिर माल्या से जब ये पूछा गया कि वो चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली अरविंद केजरीवाल की जानिब से वज़ारत पैट्रोलियम और रिलाइंस इंडस्ट्रीज़ के सदर नशीन मुकेश अंबानी के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज किए जाने के फ़ैसले पर उनका क्या रद्द-ए-अमल है तो उन्होंने ये बात कही। जब उनसे पूछा गया कि आया सनअत कारों के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात नहीं की जानी चाहिए? तो उन्होंने कहा कि अगर इस मुआमले में किसी ग़लती का इर्तिकाब किया गया है तो क़ानून को अपना काम करने देना चाहिए।

ये वज़ाहत किए बगै़र कि दिल्ली हुकूमत इस मुआमले में अदालती कार्रवाई का इरादा रखती है, केजरीवाल ने इल्ज़ाम आइद किया कि वज़ारत पेट्रोलियम ने रिलाइंस इंडस्ट्रीज़ को फ़ायदा पहुंचाने के लिए मौजूदा क़ीमत 4.2 डालर फ़ी मिल्यन ब्रिटिश थर्मल यूनिट से बढ़ा कर 8 डालर फ़ी मिल्य्यन ब्रिटिश यूनिट कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT