Monday , December 18 2017

केजरीवाल को करीमनगर मुस्लिम बहबूद कमेटी की मुबारकबाद

करीमनगर मुस्लिम बहबूद कमेटी के सदर सय्यद मुही उद्दीन , नायब सदर मुहम्मद नदीमुद्दीन सिद्दीक़ी जनरल सेक्रेटरी रियाज़ अली रिज़वी ख़ाज़िन सय्यद ज़मीरुद्दीन-ओ-दुसरे अरकान ने सय्यद इमामुद्दीन मुहसिन मुही उद्दीन , मुहम्मद अबदुल्लाह जवाइं

करीमनगर मुस्लिम बहबूद कमेटी के सदर सय्यद मुही उद्दीन , नायब सदर मुहम्मद नदीमुद्दीन सिद्दीक़ी जनरल सेक्रेटरी रियाज़ अली रिज़वी ख़ाज़िन सय्यद ज़मीरुद्दीन-ओ-दुसरे अरकान ने सय्यद इमामुद्दीन मुहसिन मुही उद्दीन , मुहम्मद अबदुल्लाह जवाइंट सेक्रेटरी ने नई दिल्ली में हालिया असेंबली चुनाव में ज़बरदस्त फ़तह पर आम आदमी पार्टी उम्मीदवारों मुस्लिम-ओ-ग़ैर मुस्लिम राय दहनदों को मुबारकबाद दी।

एक सहाफ़ती बयान में उन्होंने कहा कि मुल्क में शरपसंद के नापाक अज़ाइम को रोकने और बी जे पी और इस जैसे शरपसंद ज़हनीयत रखने वाली दुसरे पार्टीयों और तंज़ीमों को नई दिल्ली के वोटर्स ने ज़बरदस्त सबक़ सिखाया है।

फ़िर्कापरस्त क़ाइदीन ने ज़हर अफ़्शानी करते हुए सारे मुल्क की फ़िज़ा-ए-को ख़राब करने की कोशिश में है। एसे में दिल्ली चुनाव के नताइज सेक्युलर ज़हनीयत किया अमल क़ाइदीन-ओ-अवाम के लिए राहत का बाइस हैं। दिल्ली के अवाम को मुबारकबाद देते हुए करीमनगर मुस्लिम बहबूद कमेटी के क़ाइदीन ने कहा कि दिल्ली के अवाम ने केरीवाल को कामयाब करते हुए एक तारीख़ राइज की है।

TOPPOPULARRECENT