Thursday , January 18 2018

केजरीवाल को कामयाबी का यक़ीन रोड शो का आग़ाज़

वाराण‌सी का बज़रीया कार दौरा करने के नरेंद्र मोदी की कार्रवाई के एक दिन बाद आज अरविंद केजरीवाल ने जो आम आदमी पार्टी के सरबराह और मोदी के हरीफ़ उम्मीदवार हैं हल्क़ा-ए‍-इंतेख़ाब के देही इलाक़ों से अपने रोड का आग़ाज़ किया। बी जे पी के विज़

वाराण‌सी का बज़रीया कार दौरा करने के नरेंद्र मोदी की कार्रवाई के एक दिन बाद आज अरविंद केजरीवाल ने जो आम आदमी पार्टी के सरबराह और मोदी के हरीफ़ उम्मीदवार हैं हल्क़ा-ए‍-इंतेख़ाब के देही इलाक़ों से अपने रोड का आग़ाज़ किया। बी जे पी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार के हैलीकाप्टर के ज़रीया दौरे पर तन्क़ीद करते हुए केजरीवाल ने कहा कि उन्हें अपनी कामयाबी का यक़ीन है और वो ज़बरदस्त अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करेंगे।

उन्होंने बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो हर किस्म की चाल चल रही है जिस में फ़िर्कावाराना और ज़ात पात पर मबनी सियासत भी शामिल है। इस के अलावा तशद्दुद का सहारा भी लिया जा रहा है और ज़राए इबलाग़ को रिश्वत भी दी जा रही है। आम आदमी पार्टी क़ाइद ने कहा कि वाराण‌सी के अवाम वाज़िह करदेंगे कि हैलीकाप्टर से आने वाला और सिर्फ़ दो घंटे इंतेख़ाबी मुहिम चलाने वाला शख़्स क्या उनकी ख़िदमत करसकता है।

आम आदमी पार्टी ज़बरदस्त अक्सरीयत से वाराण‌सी में कामयाबी हासिल करेगी । नरेंद्र मोदी को शिकस्त होगी क्योंकि वाराण‌सी के अवाम हक़ीक़त से वाक़िफ़ है । आज बनारस हिंदू यूनीवर्सिटी की गेट से अपने रोड शो का आग़ाज़ करते हुए केजरीवाल ने कामयाबी का दावा किया था ।

कल शाम नरेंद्र मोदी ने भी यहीं से बज़रीया कार वाराण‌सी के दौरे का आग़ाज़ किया था। इंतेख़ाबी मुहिम में शदीद गर्मी के बावजूद दर्जा हरारत 45डिग्री होजाने के बावजूद अचानक गर्मागर्मी पैदा होगई है । नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी भी पार्टी के उम्मीदवार अजय‌ राय की ताईद में कल रोड शो मुनाक़िद करने वाले हैं।

केजरीवाल जो तवक़्क़ो है कि आज एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे। गुज़शता एक माह से शदीद इंतेख़ाबी मुहिम चला रहे हैं खासतौर पर देही इलाक़ों और अक़िलीयत की ग़ालिब आबादी वाले इलाक़ों में उनकी मुहिम जारी है।

TOPPOPULARRECENT