केजरीवाल निकले धरना देने

केजरीवाल निकले धरना देने
दिल्ली के वज़ीर-ए-आला अरविंद केजरीवाल का धऱना आज दिल्ली ही नहीं बल्कि मुल्क भर में अपनी तरह की नयी खबर है। केजरीवाल का मर्कजी हुकूमत से मुतालिबा है कि वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे उन पुलिस अफ़िसरों को मुअत्तल करें, जिन्होंने

दिल्ली के वज़ीर-ए-आला अरविंद केजरीवाल का धऱना आज दिल्ली ही नहीं बल्कि मुल्क भर में अपनी तरह की नयी खबर है। केजरीवाल का मर्कजी हुकूमत से मुतालिबा है कि वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे उन पुलिस अफ़िसरों को मुअत्तल करें, जिन्होंने दिल्ली हुकूमत के वुज़रा के साथ बहस की थी। ताहम ज़राए के मुताबिक़ अरविंद केजरीवाल और उनकी टीम को वज़ारत-ए-दाख़िला में दाखिल होने नहीं दिया जाएगा।

सुबह जब केजरीवाल अपने घर से धरना साईट के लिए निकले तो दो जीप में सवार यूपी पुलिस के 12 पुलिस अहलकार सेक्रेट्रिएट तक उनके साथ गए . सैक्रेटरीएट में अभी केजरीवाल अपने काबीना की मीटिंग की। दूसरी तरफ़ धरना साईट पर पुलिस की चाक – चौबंद सेक्यूरिटी है। वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे के घर के बाहर भी सेक्यूरिटी बढ़ा दी गई है। नई दिल्ली इलाक़े में दफ़ा 144 तो पहले से लागू कर दी गयी है।

केजरीवाल के धरने के हवाले से आज दिल्ली के चार मेट्रो स्टेशन सुबह 9 बजे से दोपहर 1 बजे तक बंद कर दिये गये हैं। अरविंद केजरीवाल ने लोगों से अपील की है कि धरने पर सिर्फ़ आम आदमी पार्टी के रुक्ने असैंबली ही बैठेंगे । 26 जनवरी की तैयारियों की वजह से लोग धरने में शामिल ना हों।

Top Stories