Thursday , January 18 2018

केजरीवाल, मोदी से मुलाक़ात से क़ासिर

आम आदमी पार्टी के सरबराह आज दिल्ली रवानगी के लिए अहमदाबाद एय‌रपोर्ट पहूंच गए क्योंकि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात का वक़्त हासिल करने से क़ासिर रहे। केजरीवाल ने प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि जब भी

आम आदमी पार्टी के सरबराह आज दिल्ली रवानगी के लिए अहमदाबाद एय‌रपोर्ट पहूंच गए क्योंकि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात का वक़्त हासिल करने से क़ासिर रहे। केजरीवाल ने प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि जब भी मुलाक़ात का वक़्त दिया जाएगा, नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात की जाएगी।

पहले गुजरात पुलिस ने केजरीवाल की कारों के क़ाफ़िले को जबकि वो मोदी से मुलाक़ात के लिए उनकी क़ियामगाह जा रहे थे, बीच रास्ते में रोक दिया। केजरीवाल 16 सवालात की फ़हरिस्त के साथ मोदी से मुलाक़ात करने के लिए जा रहे थे। पहले दिन में गुजरात की तरक़्क़ी के बारे में मोदी के दावओं को केजरीवाल ने सफ़ैद झूट क़रार देते हुए खारिज‌ कर दिया।

उन्होंने कहा कि गुजरात में हम ने जो कुछ देखा इंतेहाई सदमा अंगेज़ था। जो कुछ बयान किया जा रहा है, सूरत-ए-हाल इस के बरअक्स थी। हम से मोदी से मुलाक़ात के लिए उनकी क़ियामगाह जा रहे थे। अगर वो फ़ुर्सत में होते तो हम से मुलाक़ात करते लेकिन चूँकि मुलाक़ात का वक़्त नहीं मिल सका, वो वापिस होगए।

उन्होंने कहा कि गुजरात में तरक़्क़ी के बारे में बुलंद बाँग दावे किए जा रहे हैं लेकिन गुज़िश्ता दो दिन में हम ने जो कुछ देखा वो बिलकुल बरअक्स है। साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली ने गैस की क़ीमत के ताय्युन पर भी मोदी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि वो मोदी से पूछना चाहते हैं कि क्या उनकी हुकूमत के जी बेसन से हासिल होने वाली गैस की क़ीमत 16 डालर फ़ी यूनिट मुक़र्रर करना चाहते हैं।

कल केजरीवाल ने कहा था कि गुजरात की तरक़्क़ी सिर्फ़ अंबानियों और अदानियों की तरक़्क़ी है। गुजरात के काश्तकार बदतरीन हालत में हैं। आम आदमी मसाइब का शिकार है। अवाम को 24 घंटे बर्क़ी तवानाई सरबराह नहीं की जाती। लोगों ने कहा कि उन्हें मुलाज़िमत और दीगर ख़िदमात हासिल करने रिश्वत देनी पड़ती है।

इस से गुजरात की तरक़्क़ी के नमूने की हक़ीक़त सामने आगई है। ये तमाम दावे सिर्फ़ बकवास हैं। गांधी नगर से मौसूला इत्तेला के बमूजब गुजरात पुलिस ने आज आम आदमी पार्टी के सरबराह अरविंद केजरीवाल को बीच रास्ते में रोक दिया। इत्तेलाआत के बमूजब केजरीवाल और उन के साथी मनीष सीसोडीह से दरयाफ़त किया गया कि क्या उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात से मुलाक़ात का वक़्त पेशगी हासिल करलिया है, तरदीद करने पर गुजरात पुलिस ने उन्हें आधे रास्ते से वापिस होने पर मजबूर कर दिया।

TOPPOPULARRECENT