Monday , September 24 2018

केजी ता पीजी मुफ़्त तालीम के लिए मंसूबे की तैयारी

रुकने असेंबली सूर्यापेट-ओ-रियासती वज़ीर-ए-ताअलीम जी जगदीश रेड्डी ने मसरूफ़ तरीन दौरा किया। उन्होंने अपने दौरे में कुंदाकटा में बेटी रोड सड़क की संग-ए-बुनियाद चेमला में स्कूल में पाँच क्लासरूम की तामीर का संग-ए-बुनियाद टाड़ला काम प

रुकने असेंबली सूर्यापेट-ओ-रियासती वज़ीर-ए-ताअलीम जी जगदीश रेड्डी ने मसरूफ़ तरीन दौरा किया। उन्होंने अपने दौरे में कुंदाकटा में बेटी रोड सड़क की संग-ए-बुनियाद चेमला में स्कूल में पाँच क्लासरूम की तामीर का संग-ए-बुनियाद टाड़ला काम पहाड़ में भाग्यनगर यूथ एसोसीएशन के तहत वाटर प्लांट का इफ़्तेताह और लंगा मनतोला जात्रा के इंतेज़ामात के सिलसिले में मुनाक़िदा मीटिंग में शिरकत की।

रियासती वज़ीर-ए-ताअलीम जगदीश रेड्डी ने अपने ख़िताब में कहा कि रियासती हुकूमत अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद और सहूलत के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात कररही है। उन्होंने कहा कि हुकूमत केजी ता पीजी मुफ़्त तालीम के लिए बहुत जल्द अज़ीम मंसूबा तैयार कररहीहे।

उन्होंने कहा कि तालाबों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए हुकूमत ने काकतीय मिशन का आग़ाज़ किया है ताके अवाम को पानी आसानी से दस्तयाब हो। उन्होंने कहा कि तीन साल के अंदर अंदर हर घर को पानी फ़राहम किया जाएगा किसी माँ और बहन को पानी के लिए घर से बाहर निकलना नहीं पड़ेगा। इस लिए इस सिलसिले में हुकूमत संजीदा इक़दामात कररही है। उन्होंने वज़ाइफ़ के सिलसिले में कहा कि हर मुस्तहिक़ को वज़ीफ़ा मंज़ूर किया जाएगा किसी को भी इस सिलसिले में परेशान होने की ज़रूरत नहीं है।

रियासती वज़ीर ने अपने सिलसिले ख़िताब को जारी रखते हुए कहा कि रियासत तेलंगाना में ह‌र तबके की अपनी मुनफ़रद तहज़ीब है। हुकूमत हर तबके की तहज़ीब के तहफ़्फ़ुज़ के लिए मुनज़्ज़म-ओ-ठोस इक़दामात कररही है।

TOPPOPULARRECENT