Wednesday , January 24 2018

केज‌रीवाल-लालू की मुलाक़ात पर तनाज़ा

मुंबई: समाजी जहद कार अन्ना हज़ारे ने आज अपने साबिक़ हमनवा अरविंद केज‌रीवाल और लालू प्रसाद यादव की गरमजोशाना मुलाक़ात पर नाराज़गी का इज़हार किया है जिन्होंने जुमा के दिन पटना में चीफ मिनिस्टर बिहार नितीश कुमार की तक़रीब हलफ़ बर्दारी में एक दूसरे को गले लगाया था।

इन्होंने कहा कि ये अच्छा ही हुआ कि मैंने अरविंद केजरीवाल से तर्क-ए-तअल्लुक़ करलिया बसूरत दीगर में भी शक के दायरे में खड़ा होजाता। अहमद नगर में अपने आबाई गाँव‌ रालय गाँव‌ सिद्धि में मीडिया से बात चीत करते हुए अन्ना हज़ारे ने कहा कि अरविंद केजरीवाल का लालू यादव से मुसाफ़ा और उन्हें गले लगाना मुझे पसंद नहीं आया अगर कि ग़ैर मुतवक़्क़े मुलाक़ात पर केजरीवाल ने वज़ाहत कर दी है लेकिन अन्ना हज़ारे जिनकी करप्शन के ख़िलाफ़ तहरीक में केजरीवाल भी शरीक थे दागदार लीडर लालू यादव से मुलाक़ात पर नापसंदीदगी का इज़हार किया है।

इस मुलाक़ात पर ज़बरदस्त तनाज़ा पैदा होगया है क्योंकि समाजी मीडिया पर केजरीवाल । लालू यादव की गरमजोशाना मुलाक़ात पर तन्क़ीदों का सिलसिला शुरू होगया है। आम आदमी पार्टी के बाग़ी लीडर योगेंद्र यादव ने भी ये इल्ज़ाम आइद किया कि करप्शन के ख़िलाफ़ तहरीक को सियासी करप्शन के नज़र कर दिया गया।

TOPPOPULARRECENT