Saturday , December 16 2017

केटी रामा राव‌ इलेनॉइ और इंडियाना के गवर्नर्स से मुलाक़ात

हैदराबाद 25 मई: तेलंगाना के वज़ीर-ए-सनअत, इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी-ओ-बलदी नज़म-ओ-नसक़ केटी रामा राव‌ ने अपने दो हफ़्ते तवील दौरा अमेरीका का शिकागो से कामयाबी के साथ आग़ाज़ किया।

उन्हों ने दो रियासतों इलेनॉइ और इंडियाना में मसरूफ़ तरीन दिन गुज़ारा जहां इलेनॉइ के डिप्टी गवर्नर ट्रे चिल्ड्रेंस के अलावा शिकागो में हिन्दुस्तानी कौंसिल जनरल डॉ औसाफ़ सईद से मुलाक़ात की। बादअज़ां रियासत इंडियाना के गवर्नर माईक पंस से मुलाक़ात के अलावा इंडियाना पुलिस। हैदराबाद सीनियर सिटीजन कमीशन के मीटिंग में शिरकत की और कई कंपनीयों के सरबराहान से तबादला-ए-ख़्याल किया।

तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले ग़ैर मुक़ीम हिंदुस्तानियों ने शिकागो एयरपोर्ट पर उनका इस्तिक़बाल किया। बादअज़ां केटी रामा राव‌ (केटीआर) ने औसाफ़ सईद के साथ इलेनॉइ के डिप्टी गवर्नर ट्रे चिल्ड्रेंस से मुलाक़ात की। उन्होंने इलेनॉइ और तेलंगाना के बिच तआवुन के मुख़्तलिफ़ शोबों पर तबादला-ए-ख़्याल करते हुए तेलंगाना की नई सनअती पालिसी से वाक़िफ़ करवाया।

केटीआर ने फार्मा और आईटी शोबों में सरमायाकारी के इमकानात का तज़किरा किया। ट्रे चिल्ड्रेंस ने तेलंगाना की सनअती पालिसी और आईसीटी की सताइश की।

TOPPOPULARRECENT