Friday , December 15 2017

केन्या में अलशबाब ने 28 बस मुसाफ़िरीन को क़त्ल कर दिया – पुलिस का दावा

सोमालीया से ताल्लुक़ रखने वाले अलशबाब के अस्करीयत पसंदों ने केन्या के शुमाल में एक बस का अग़वा कर लिया है और उन्हों ने इस में सवार 28 मुसाफ़िरीन को हलाक कर दिया है। पुलिस ओहदेदारों ने बताया कि अस्करीयत पसंदों ने मुसाफ़िरीन में से गैर म

सोमालीया से ताल्लुक़ रखने वाले अलशबाब के अस्करीयत पसंदों ने केन्या के शुमाल में एक बस का अग़वा कर लिया है और उन्हों ने इस में सवार 28 मुसाफ़िरीन को हलाक कर दिया है। पुलिस ओहदेदारों ने बताया कि अस्करीयत पसंदों ने मुसाफ़िरीन में से गैर मुस्लिमों को अलाहिदा करते हुए उन्हें हलाक कर दिया है।

दो पुलिस ओहदेदारों ने बताया कि ये बस 60 मुसाफ़िरीन के साथ दारुल हुकूमत नैरोबी के लिए सफ़र कर रही थी जबकि उसे सोमालीया की सरहद के करीब मंडेराटा के करीब अग़वा कर लिया गया था।

ओहदेदारों ने शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर ये बात बताई क्यूंकि केन्या पुलिस ने ओहदेदारों के मीडिया से बात करने पर इमतिना आइद कर दिया है। वेस्ट गेट माल में हुए हमला के लिए ख़ुद अलशबाब ग्रुप ने ज़िम्मेदारी क़बूल की थी।

केन्या ने सोमालीया में अफ्रीकी यूनीयन मिशन के लिए अफ़्वाज रवाना की थी जिस के बाद अलशबाब की तख़रीब कारी में इज़ाफ़ा हो गया है।

TOPPOPULARRECENT