Tuesday , December 12 2017

केरला में बारिश की सूरत-ए-हाल का मर्कज़ की तरफ‌ से जायज़ा

कूची। 22जुलाई (पी टी आई)। मर्कज़ी हुकूमत की एक टीम आज कूची पहुंच गई ताकि रियासत केरला में ज़बरदस्त बारिश की वजह से पहुंचने वाले माली नुक़्सानात का तख़मीना करसके।एक‌ जून को जुनूब मग़रिबी मानसून के आग़ाज़ के बाद से रियासत केरला में ज

कूची। 22जुलाई (पी टी आई)। मर्कज़ी हुकूमत की एक टीम आज कूची पहुंच गई ताकि रियासत केरला में ज़बरदस्त बारिश की वजह से पहुंचने वाले माली नुक़्सानात का तख़मीना करसके।एक‌ जून को जुनूब मग़रिबी मानसून के आग़ाज़ के बाद से रियासत केरला में ज़बरदस्त बारिश की बिना पर भारी माली नुक़्सान पहुंचा है।

7 रुकनी मर्कज़ी टीम ख़ुद को दो हिस्सों में तक़सीम करचुकी है। एक हिस्सा आज बारिश से मुतास्सिरा अज़ला का दौरा करेगा। सरकारी ज़राए के बमूजब एक टीम अज़ला अलापोज़हा, पट्ठा नम टुटा और को टाइम का और दूसरी टीम अरुणा कोलम, थरीसोर और कोज़ी कोड़ अज़ला का दौरा करेगी।

विज़ारत-ए-दाख़िला के जवाइंट सेक्रेटरी उम म्युंग मांग ओलानम की ज़ेर क़ियादत एक टीम यहां पहुंच चुकी है जो बारिश से जानी-ओ-माली नुक़्सान का तख़मीना करेगी। रियासती हुकूमत ने मर्कज़ से 481 करोड़ रुपय मदद तल्ब करते हुए इत्तेला दी है कि रियासत के 891 देहातों में बड़े पैमाने पर तबाही आई है। बारिश की वजह से ताहाल 131 जानें ज़ाए हो चुकी हैं। मर्कज़ी हुकूमत की टीम रियासती चीफ मिनिस्टर ओम्मेन चांडी से मुलाक़ात भी करेगी।

TOPPOPULARRECENT