Tuesday , September 25 2018

केरला में बीजेपी ज़ात पात की सियासत पर अमल पैरा

तिरुवनंतपुरम: केरला असेम्बली इंतेख़ाबात में हमा रुख़ी मुक़ाबले के बीच‌ अपने वजूद को मनवाने के लिए बीजेपी ने भारत धर्मा जोन सिन्हा से मुफ़ाहमत करली है। इस नई सियासी जमात को श्री ना रावना धर्मा परी पालाना युग्म ने क़ायम की है जो कि पसमांदा तबक़ा ‘अज़ पावर की ताक़तवर तंज़ीम है।

बीजेपी और बीडीजे इसके रियासती क़ाइदीन ने आज मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रेंस में ये ऐलान किया और बताया कि दोनों जमातों ने मुजव्वज़ा इंतेख़ाबात का मुत्तहिद मुक़ाबला करने से इत्तेफ़ाक़ कर लिया है। बीजेपी के रियासती सदर के राजशेखरन और बीडीजेएस के रियासती सदर तुषार वेला पल्ली ने बताया कि रियासत में एनडीए एक ताक़तवर शक्ल में दाख़िल हो गई है और मुजव्वज़ा असेम्बली इंतेख़ाबात में ख़ातिर-ख़्वाह कामयाबी हसल करलेगी।

उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि आइन्दा 10 यौम में नशिस्तों की तक़सीम को क़तईयत देदी जाएगी। फ़िलहाल बीजेपी 140 नशिस्तों पर मुक़ाबला की तजवीज़ पेश की है। ये इद्दिआ करते हुए कि केरला के गवर्नर कांग्रेस की ज़ेर क़ियादत यूडीएफ़ और सीपीएम की ज़ेरे क़ियादत एलडीएफ़ से मायूस हो गए हैं, जिसके पेश-ए-नज़र एनडीए एक बेहतर, मुतबादिल मजाज़ के तौर पर उभरी है। उन्होंने कहा कि मज़ीद पार्टीयों के साथ इंतेख़ाबी मुफ़ाहमत पर बातचीत जारी है|

TOPPOPULARRECENT