Monday , December 18 2017

केरला में हड़ताल से मामूलाते ज़िंदगी मफ़लूज होने का अंदेशा

थरवांतापूरम,20 फ़रवरी: मर्कज़ी ट्रेड यूनियनों की कल से दो रोज़ा मुल्क गीर हड़ताल अंदेशा है, कि पूरे केरला में मामलाते ज़िंदगी मफ़लूज करदेगी, क्योंकि मुख़्तलिफ़ शोबों के कारकुन बिशमोल ट्रांसपोर्ट और बेंकिंग मर्कज़ की मआशी और मेहनत की पाली

थरवांतापूरम,20 फ़रवरी: मर्कज़ी ट्रेड यूनियनों की कल से दो रोज़ा मुल्क गीर हड़ताल अंदेशा है, कि पूरे केरला में मामलाते ज़िंदगी मफ़लूज करदेगी, क्योंकि मुख़्तलिफ़ शोबों के कारकुन बिशमोल ट्रांसपोर्ट और बेंकिंग मर्कज़ की मआशी और मेहनत की पालीसियों के ख़िलाफ़ एहतिजाज में शिरकत कररहे हैं। रियासती हुकूमत ने काम नहीं तो, तनख़्वाह नहीं, पालिसी का ऐलान किया है।

बाएं बाज़ूं हामी ख़िदमात और टीचर्स यूनियंस भी हड़ताल में शरीक हैं। हंगामी ख़िदमात जैसे तिब्बी ख़िदमात दूध की सरबराही और ज़राए इबलाग़ को हड़ताल के दायरे से बाहर रखा गया है। ए आई टी यू सी के लीडर कानम राजिन्द्रन ने कहा कि यूनियनों ने 10 मुतालिबात पर मुबनी मंशूर पेश किया है, जैसे के बढ़ती हुई क़ीमतों पर फ़ौरी क़ाबू पाने के इक़दामात, मुलाज़िमत के तमाम मुक़ामात पर क़वानीन मेहनत पर सख़्ती से अमल आवरी, समाजी सयानत बराए ग़ैर मुनज़्ज़म शोबा कारकुन और सरकारी ज़ेरे इंतेज़ाम इदारों में तख़फ़ीफ़ सरमाया कारी का इख़तेताम अक़ल तरीन उजरत में इज़ाफ़ा कर के उसे 10 हज़ार रुपये महीना करदेना।

इस के इलावा बाएं बाज़ू से मुल्हिक़ यूनियंस कांग्रेस हामी आई एन टी यू सी और बी जे पी हामी बी एम एस भी हड़ताल में शामिल हैं। ये पहली मर्तबा है कि दाएं और बाएं बाज़ू के इलावा बरसरे इक़तिदार कांग्रेस पार्टी किसी हड़ताल में एक प्लेटफार्म पर है।

TOPPOPULARRECENT