Friday , December 15 2017

केसीआर मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन का वादा पूरा करने में नाकाम:दिग्विजय सिंह

हैदराबाद 30 जनवरी:मुल्क में दो फेकू हैं, एक का ताल्लुक़ दिल्ली से है और दूसरा तेलंगाना में है। दिग्विजय सिंह जनरल सेक्रेटरी ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी ने तीन दहाईयों बाद पुराने शहर के इलाके में मुनाक़िदा अज़ीमुश्शान जल्सा-ए-आम से ख़िताब के दौरान ये बात कही।

उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि दोनों क़ाइदीन अवाम को गुमराह कर रहे हैं। उन्होंने बताया कि कांग्रेस तक़रीबन 30 साल बाद पुराने शहर के अवाम की तरफ मुतवज्जा हो रही है जिसकी बुनियादी वजह फ़िर्कापरस्ती से पाक माहौल फ़राहम करना है। दिग्विजय सिंह ने मजलिसी क़ियादत पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि शहरे हैदराबाद की आलमी शिनाख़्त हैदराबाद की गंगा जमुनी तहज़ीब है और ये तहज़ीब निज़ाम दौरे हुकूमत से ही चली आरही थी लेकिन अब चंद मुफ़ाद परस्त इस्लाम को ख़तरे में क़रार देते हुए अवाम में तफ़र्रुक़ा पैदा कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि जिस तरह मजलिस कहती है कि इस्लाम ख़तरे में है इसी तरह आरएसएस और हिंदू सेना थन धरम को ख़तरे में क़रार देते हुए अपनी सियासी दुकान चला रहे हैं। दिग्विजय सिंह ने मरहूम सदर मजलिस सुलतान सलाहुद्दीन ओवैसी की ख़िदमात की सताइश करते हुए कहा कि मरहूम सदर ग़रीबों के हमदरद थे जबकि मौजूदा अफ़रादे ख़ानदान दौलत के पीछे दौड़ रहे हैं। दिग्विजय सिंह ने बताया कि वो जिस वक़्त चीफ़ मिनिस्टर थे उसवक़्त मरहूम सदर मजलिस ने उन्हें अपने घर पर मदऊ किया था और इस दौरान हुई गुफ़्तगु से वो बहुत मुतास्सिर थे चूँकि मरहूम सदर मजलिस ने गुफ़्तगु के दौरान ग़रीबों की फ़लाह-ओ-बहबूद के मुताल्लिक़ कई मंसूबे पेश किए थे।

उन्होंने कहा कि पिछ्ले 10 बरस तक जब कांग्रेस के साथ थे तो कांग्रेस अच्छी थी लेकिन आज इस क़ियादत ने कांग्रेस का इक़तिदार जाते ही भारतीय जनता पार्टी से ताल्लुक़ात करलिए हैं।उन्होंने कहा कि कांग्रेस मुल्क की सालमीयत को बरक़रार रखने कोशां है। दिग्विजय सिंह ने नरेंद्र मोदी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि मोदी मुल्क में गिरानी पर कंट्रोल करने से क़ासिर हैं और जितने वादे फेकू ने किए थे वो सब अब ग़लत साबित होने लगे हैं। इसी तरह चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना की तशकील से पहले मुसलमानों से 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का वादा किया था लेकिन वो भी फेकू के बराबर साबित हो रहे हैं।

उन्होंने बताया कि केसीआर ने तहरीक तेलंगाना के दौरान अवाम वरग़लाने के लिए ये कहा था कि शहरे हैदराबाद से बैरूने रियासत शहरीयों को लात मार कर निकाला जाएगा लेकिन वही केसीआर शहरीयों से हाथ जोड़ कर वोट मांग रहे हैं।दिग्विजय सिंह ने वाज़िह कहा कि कांग्रेस की बुनियादी जंग नफ़रत की सियासत और फ़िर्कापरस्त कुव्वतों के ख़िलाफ़ है। उन्होंने बताया कि पुराने शहर में कांग्रेस को मज़बूत पकड़ हासिल हुई है, मुहम्मद ग़ौस की सराहना करते हुए उन्होंने कहा कि इस इलाके से कांग्रेस के कॉरपोटर्स को कामयाब बनाना अवाम की ज़िम्मेदारी है।

इस जल्सा-ए-आम में ख़ुरशीद अहमद सईद क़ौमी सदर अक़लियती कांग्रेस,मुहम्मद अली शब्बीर क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल, के जाना रेड्डी क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली,कप्तान उत्तम कुमार रेड्डी सदर प्रदेश कांग्रेस, मिस्टर और दुसरे क़ाइदीन मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT