Thursday , December 14 2017

के कवीता को तेलंगाना की वाहिद ख़ातून एम पी का एज़ाज़ मुम्किन

टी आर एस के सदर चन्द्र शेखर राव की दुख़्तर और तेलंगाना जागृति की सदर कवीता को नई रियासत तेलंगाना में वाहिद ख़ातून रुक्न पार्लीयामेंट का एज़ाज़ हासिल होने जा रहा है। 16 मई को इंतिख़ाबी नताइज के बाद वो लोक सभा में तेलंगाना की नुमाइंदगी क

टी आर एस के सदर चन्द्र शेखर राव की दुख़्तर और तेलंगाना जागृति की सदर कवीता को नई रियासत तेलंगाना में वाहिद ख़ातून रुक्न पार्लीयामेंट का एज़ाज़ हासिल होने जा रहा है। 16 मई को इंतिख़ाबी नताइज के बाद वो लोक सभा में तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाली वाहिद ख़ातून रुक्न होंगी। वाज़ेह रहे कि कवीता हल्क़ा लोक सभा निज़ामाबाद से टी आर एस के टिकट पर मुक़ाबला कर रही हैं और उन की कामयाबी के इमकानात रौशन हैं।

तेलंगाना में जुमला 17 लोक सभा नशिस्तें हैं और कई नशिस्तों पर ख़ातून उम्मीदवार मौजूद हैं लेकिन कामयाबी के इमकानात सिर्फ़ कवीता के हैं, लिहाज़ा नई रियासत में वो वाहिद ख़ातून रुक्ने पार्लीयामेंट का एज़ाज़ हासिल करेंगी। कवीता निज़ामाबाद के मौजूदा रुक्न पार्लीयामेंट मधु याश्की गौड़ का मुक़ाबला कर रही हैं।

साबिक़ डायरेक्टर जेनरल पुलिस दिनेश रेड्डी वाई एस आर कांग्रेस पार्टी टिकट पर हल्क़ा लोक सभा मलिकाजगीरी से क़िसमत आज़मा रहे हैं। ताहम उन की कामयाबी के इमकानात मौहूम दिखाई दे रहे हैं।

इन्टेलिजेन्स ने इस हल्क़ा से मौजूदा रुक्न और मर्कज़ी वज़ीर सर्वे सत्य नारायना की शिकस्त और बी जे पी उम्मीदवार मिला रेड्डी की कामयाबी की पेश क़्यासी की है।

TOPPOPULARRECENT