Thursday , December 14 2017

के के आर का आज किंग्स एलेवन पंजाब से मुकाबला

गुजिश्ता चंद मुक़ाबलों से बेहतर मुज़ाहरा कररही कोलकता नाईट रायडर्स को आज‌ यहां खेले जाने वाले आई पी एल के अपने आइन्दा मुक़ाबले में शानदार मुज़ाहिरे कररही किंग्स एलेवन पंजाब के सख़्त चैलेंज का सामना रहेगा। आख़िरी मर्तबा ये दो टीमें

गुजिश्ता चंद मुक़ाबलों से बेहतर मुज़ाहरा कररही कोलकता नाईट रायडर्स को आज‌ यहां खेले जाने वाले आई पी एल के अपने आइन्दा मुक़ाबले में शानदार मुज़ाहिरे कररही किंग्स एलेवन पंजाब के सख़्त चैलेंज का सामना रहेगा। आख़िरी मर्तबा ये दो टीमें एक दूसरे के मद्द-ए-मुक़ाबिल हुई थी तब एक कम स्कोर के मुक़ाबले में किंग्स एलेवन पंजाब ने कामयाबी हासिल की थी और अब टूर्नामेंट के हिंदुस्तान मुंतक़िल होने के बाद पंजाब के मुज़ाहिरे मज़ीद बेहतर होचुके हैं।

बारह बत्ती स्टेडियम में आज‌ होने वाले मुक़ाबले में पंजाब के बैटस्मेनों ख़ुसूसन ग्लेन मैक्सवेल और डीवीड मिलर के ख़िलाफ़ के के आर के बौलरों का एक सख़्त इमतिहान है क्योंकि मज़कूरा खिलाड़ी और ख़ुसूसन मैक्सवेल बर्क़ी रफ़्तार बैटिंग ज़रिया ना सिर्फ़ अपनी टीम की जीत‌ में कलीदी रोल अदा कररहे हैं बल्कि वो बैटस्मेनों के फ़हरिस्त में सब से ज़्यादा रन‌ बनाकर पहले मुक़ाम पर हैं।

काग़ज़ पर दोनों टीमों के मौक़िफ़ को देख कर पंजाब को सबक़त का हक़दार कहा जा सकता है क्योंकि मैक्सवेल और मिलर जहां हरीफ़ बौलरों को काफ़ी परेशान कररहे हैं तो दूसरी जानिब सीनियर बैटस्मेन वीरेंद्र सहवाग भी आहिस्ता आहिस्ता अपना खोया हुआ फ़ार्म हासिल कररहे हैं क्योंकि वो कई मर्तबा 30 रन‌ की इनिंगस‌ के दौरान चंद बेहतरीन स्ट्रोकस भी खेल चुके हैं और किसी भी मुक़ाबले में उनसे एक बड़ी इनिंगस‌ की उम्मीद नहीं है।

पंजाब के लिए जहां ताक़तवर बैटिंग शोबा उसकी असल ताक़त है वहीं के के आर ने गुजिश्ता मुक़ाबले में दिल्ली डियर डेविल्स की हार‌ दी है और इस कामयाबी से के के आर के खिलाड़ियों के हौसले बुलंद हुए हैं। गौतम गंभीर की ज़ेर-ए-क़ियादत टीम के के आर के लिए कप्तान गौतम के इलावा उनके साथी ओपनर रॉबिन उथप्पा की गुजिश्ता दो मुक़ाबलों में निस्फ़ सेंचुरियाँ स्कोर करते हुए फ़ार्म में आना ख़ुश आइंद है।

दिल्ली के ख़िलाफ़ रॉबिन के इलावा मनीष पांडे ने भी टीम को बेहतर शुरूआत फ़राहम की है और के के आर टीम का इंतिज़ामिया अपने उन खिलाड़ियों से एक और ऐसी ही इनिंगस‌ की उम्मीद कररहा है। बौलिंग शोबा में के के आर के बौलरों ने गुजिश्ता मुक़ाबले में पंजाब को काबिले तआक़ुब स्कोर तक महदूद रखा था और इस मुज़ाहरा से के के आर के बौलरों के हौसले बुलंद होंगे और ख़ुसूसन पंजाब के जारिहाना और फ़ार्म में मौजूद बौलरों के ख़िलाफ़ जादूई स्पिनर सुनील नारायण फिर एक मर्तबा अहम बौलर होंगे।

पंजाब की कामयाबीयों में बैटस्मेनों का कलीदी किरदार रहा है जो कि शानदार मुज़ाहिरों के ज़रिया अपने बौलरों पर बनने वाले दबाव‌ को ख़त्म कररहे हैं चूँकि जब कभी पंजाब को पहले बैटिंग का मौक़ा मिल रहा है वो हमालयाई स्कोर खड़ा करते हुए बौलरों को खुल कर बौलिंग करने का मौक़ा फ़राहम कररहे है और जब कभी हमालयाई स्कोर के तआक़ुब की ज़रूरत पड़ी है बैटस्मेनों ने बा आसानी 200 रन‌ का भी कामयाब तआक़ुब किया है।

संदीप शर्मा का फ़ार्म में होना और मुज़ाहिरों में मजबूती का सबूत देना पंजाब के लिए ख़ुश आइंद है क्योंकि इस बौलर ने 6 मुक़ाबलों में 13 विकटें हासिल करते हुए सब से ज़्यादा विकटें हासिल करने वाले बौलरों की फ़हरिस्त में तीसरे मुक़ाम पर है। सुस्त आग़ाज़ के बावजूद ऑस्ट्रेलियाई फ़ास्ट बौलर मीचल जॉनसन भी अपने फ़ार्म में वापसी करचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT