Thursday , December 14 2017

के टी आर का हतक-ए-इज़्ज़त मुक़द्दमा , समाअत आइन्दा माह तक मुल्तवी

हैदराबाद 20 जुलाई, ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुक्न असेंबली के टी रामा राव ने एक तेलूगू रोज़नामा और चैनल के मेनेजिंग डायरेक्टर के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का जो मुक़द्दमा दर्ज किया है उस की समाअत नामपली की एक मुक़ामी अदालत ने 23 अगसत तक

हैदराबाद 20 जुलाई, ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुक्न असेंबली के टी रामा राव ने एक तेलूगू रोज़नामा और चैनल के मेनेजिंग डायरेक्टर के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का जो मुक़द्दमा दर्ज किया है उस की समाअत नामपली की एक मुक़ामी अदालत ने 23 अगसत तक मुल्तवी करदी है।

इस मुक़द्दमा के सिलसिला में ए बी एन न्यूज़ चैनल के मेनेजिंग डायेरैक्टर राधा कृष्णा को आज अदालत में हाज़िर होना था। ताहम उन के वकील ने अदालत में दरख़ास्त दाख़िल की कि ख़राबी सेहत के बाइस उन के मुवक्किल आज अदालत में हाज़िर होने से क़ासिर हैं।

जिस के बाद अदालत ने मुक़द्दमा की आइन्दा समाअत 23 अगसत तक मुल्तवी करदी। के टी रामा राव ने मेनेजिंग डायरेक्टर राधा कृष्णा से इन ख़बरों की इशाअत पर माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया था लेकिन माज़रत ख़्वाही से इनकार पर अदालत में हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर किया गया।

रामा राव ने उन के विक़ार को मजरूह करने की शिकायत करते हुए अख़बार और चैनल के मेनेजिंग डायरेक्टर के ख़िलाफ़ स्पीकर असेंबली एन मनोहर को तहरीक मराआत पेश की है और उन से दरख़ास्त की कि अख़बार-ओ-चैनल के मालिक को मराआत कमेटी के रूबरू तलब किया जाये।

TOPPOPULARRECENT