के रहमान ख़ान वज़ीर-ए-क़लीयती उमोर , ग़ुलाम नबी आज़ाद वज़ीर-ए-पेट्रोलियम मुतवक़्क़े ( उम्मीदवार)

के रहमान ख़ान वज़ीर-ए-क़लीयती उमोर , ग़ुलाम नबी आज़ाद वज़ीर-ए-पेट्रोलियम मुतवक़्क़े ( उम्मीदवार)
नई दिल्ली, १४ सितंबर ( एजेंसीज़) के रहमान ख़ान को काबीना ( मंत्री मंडल) में शामिल करते हुए वज़ीर-ए-क़लीयती उमूर ( समस्याओं) की ज़िम्मेदारी दी जाएगी । वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद का क़लमदान तबदील करके उन्हें वज़ारत पेट्रोलीयम तफ़वीज़ कि

नई दिल्ली, १४ सितंबर ( एजेंसीज़) के रहमान ख़ान को काबीना ( मंत्री मंडल) में शामिल करते हुए वज़ीर-ए-क़लीयती उमूर ( समस्याओं) की ज़िम्मेदारी दी जाएगी । वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद का क़लमदान तबदील करके उन्हें वज़ारत पेट्रोलीयम तफ़वीज़ किए जाने की तवक़्क़ो ( आशा/ उम्मीद) है ।

मर्कज़ी काबीना (केंद्रीय मंत्री मंडल) में नए अरकान की शमूलीयत के लिए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने इशारा दिया है । कांग्रेस तर्जुमान मनीष तीवारी , जनार्धन द्विवेदी , रेनूका चौधरी और ऑस्कर फ़र्नांडीस को भी काबीना ( मंत्रीमंडल) में शामिल किया जा सकता है । वज़ीर-ए-ख़ारजा एस एम कृष्णा को तबदील करके आनंद शर्मा को ये क़लमदान दिया जाएगा ।

काबीनी रद्दोबदल-ओ-तौसीअ के बारे में क़तई ( अभी तक) तारीख़ का ऐलान नहीं किया गया । राहुल गांधी को काबीना ( मंत्री मंडल) में शामिल करने के लिए तबदीली का अमल शुरू कर दिया गया है । इमकान (संभावना) ग़ालिब है कि राहुल गांधी को कोई अहम ( मुख्य) वज़ारत ( मंत्री का पद) हवाले की जाएगी ।

Top Stories