Thursday , December 14 2017

के सी आर और कोदंदराम के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज

हैदराबाद 30 जनवरी: तेलंगाना के क़ाइदीन के चन्द्र शेखर राव‌ और एम कोदंदराम के ख़िलाफ़ मुबयना तौर पर इंतेहाई जारिहाना रिमार्कस करने पर आज पुलिस ने एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है। गुंटूर के अरनडेलपेटा पुलिस स्टेशन में इन दोनों क़ाइदीन के ख़ि

हैदराबाद 30 जनवरी: तेलंगाना के क़ाइदीन के चन्द्र शेखर राव‌ और एम कोदंदराम के ख़िलाफ़ मुबयना तौर पर इंतेहाई जारिहाना रिमार्कस करने पर आज पुलिस ने एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है। गुंटूर के अरनडेलपेटा पुलिस स्टेशन में इन दोनों क़ाइदीन के ख़िलाफ़ ताज़ीरात हिंद की दफ़ा 153A ( मज़हब, ज़ात, मुक़ाम पैदाइश, रिहायश , ज़बान वगैरह की बुनियाद पर मुख़्तलिफ़ ग्रुपस के दरमियान दुश्मनी को फ़रोग़ देने और अमन-ओ-अमान की बरक़रारी को दिरहम ब्रहम करने पर) एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया। टी आर इस के सरबराह मिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ और तेलंगाना जवाइंट एक्शन कमेटी के कन्वीनर प्रोफेसर एम कोदंदरम राम के ख़िलाफ़ समखया आंध्र जवाइंट एक्शन कमेटी के एक क़ाइद की शिकायत पर मुक़द्दमा दर्ज किया गया। शिकायत में इल्ज़ाम आइद किया गया कि तेलंगाना क़ाइदीन ने हैदराबाद में पिर के दिन एक मीटिंग में जारिहाना तबसरे किए हैं।

दरें असना हैदराबाद और विजयवाडा में पुलिस स्टेशनों पर तेलंगाना क़ाइदीन के ख़िलाफ़ दो शिकायात मौसूल हुईं। कांग्रेस रुकन एसम्बली-ओ-गर्वनमैंट विहिप प्रकाश रेड्डी ने गांधी नगर पुलिस स्टेशन हैदराबाद में एक शिकायत दर्ज करवाई है। एक पुलिस ओहदेदार ने कहा कि शिकायत में इल्ज़ाम आइद किया गया कि चन्द्र शेखर राव‌ ने गैर पारलीमानी इस्तिमाल की है। उन्हों ने कहा कि क़ानूनी आरा हासिल करने के बाद मज़ीद कार्रवाई की जाएगी।

कांग्रेस क़ाइद अजए प्रकाश राव‌ ने माचावरम पुलिस स्टेशन विजयवाडा में भी तेलंगाना क़ाइदीन के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाई है। उन्हों ने चन्द्र शेखर राव‌ के ख़िलाफ़ बग़ावत का मुक़द्दमा दर्ज करने और फ़ौरी गिरफ़्तार करने का मुतालिबा किया। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि टी आर एस सरबराह रियासत के दोनों ख़तों के अवाम के माबेन नफ़रत को बढ़ावा दे रहे हैं और पार्ल्यमंट और वज़ीर आज़म के वक़ार को घटा रहे हैं। पुलिस ने कहा कि वो क़ानूनी आरा हासिल करने के बाद ही कोई कार्रवाई करेगी।

TOPPOPULARRECENT