Sunday , December 17 2017

के सी आर की क़ियामगाह और तेलंगाना भवन में ज़बरदस्त जश्न

तेलंगाना में शानदार कामयाबी पर टी आर एस के सरब्राह चन्द्र शेखर राव की क़ियामगाह और तेलंगाना भवन पर ज़बरदस्त जश्न मनाया गया। आज सुबह जैसे ही राय शुमारी का आग़ाज़ हुआ, चन्द्र शेखर राव अपनी क़ियामगाह पर सीनियर क़ाइदीन के साथ नताइज का जायज़ा

तेलंगाना में शानदार कामयाबी पर टी आर एस के सरब्राह चन्द्र शेखर राव की क़ियामगाह और तेलंगाना भवन पर ज़बरदस्त जश्न मनाया गया। आज सुबह जैसे ही राय शुमारी का आग़ाज़ हुआ, चन्द्र शेखर राव अपनी क़ियामगाह पर सीनियर क़ाइदीन के साथ नताइज का जायज़ा ले रहे थे। उन की क़ियामगाह के रूबरू बड़ी तादाद में हामी और पार्टी कारकुन जमा होने लगे।

दूसरी तरफ़ तेलंगाना भवन में सुबह ही से जश्न का माहौल था क्योंकि राय शुमारी के आग़ाज़ के साथ ही रुजहानात टी आर एस के हक़ में आने लगे। सैंकड़ों की तादाद में टी आर एस कारकुन और हामी तेलंगाना भवन पर जमा हो गए और आतिशबाज़ी और सामा नवाज़ी के ज़रीए रक़्स करने लगे। कारकुनों ने एक दूसरे को मुबारकबाद देते हुए मिठाईयां भी तक़सीम कीं।

दोपहर तक नताइज की सूरते हाल वाज़ेह हो चुकी थी जिस के बाद के सी आर की क़ियामगाह और तेलंगाना भवन पर जश्न में इज़ाफ़ा हो गया। मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन के सी आर से मुलाक़ात के लिए तेलंगाना भवन पहुंचने लगे हत्ता कि शहर और क़रीबी अज़ला से मुंतख़ब होने वाले टी आर एस उम्मीदवार भी के सी आर की क़ियामगाह पहुंच गए।

तेलंगाना भवन में साबिक़ डायरेक्टर जेनरल पुलिस पी रामलू के इलावा सीनियर क़ाइदीन एन नरसिम्हा रेड्डी, स्वामी गौड़ और ई राजिंदर ने के सी आर से मुलाक़ात करते हुए पार्टी के शानदार मुज़ाहरा पर मुबारकबाद पेश की।

TOPPOPULARRECENT