Thursday , December 14 2017

के सी आर के ख़िलाफ़ मुल्क से ग़द्दारी का मुक़द्दमा दर्ज हो: लगड़ापाटी

हैदराबाद 14 फरवरी( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस के रुक्न पार्लियामेंट लगड़ापाटी राजगोपाल ने सरबराह टी आर एस के.

हैदराबाद 14 फरवरी( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस के रुक्न पार्लियामेंट लगड़ापाटी राजगोपाल ने सरबराह टी आर एस के. चन्द्रशेखर राव के ख़िलाफ़ मुल्क से ग़द्दारी का मुक़द्दमा दर्ज करते हुए कार्रवाई करने का मुतालिबा किया और कहा कि शरपसंद तेलंगाना की तहरीक चला रहे हैं जब कि रियासत के अवाम दिल से मुत्तहदा रियासत के हक़ में हैं.

आज तेलंगाना तहरीक के ख़िलाफ़ तैयार की गई एक सी डी की रस्म इजराई के बाद ख़िताब करते हुए विजय वाड़ा की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लियामेंट लगड़ापाटी राज गोपाल ने कहा कि सरबराह टी आर एस इलाक़ाई इश्तिआल अंगेज़ी पैदा कर रहे हैं उन के ख़िलाफ़ मुल्क से ग़द्दारी का मुक़द्दमा दर्ज करने और कार्रवाई करने की ज़रूरत है ।

सीमा आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस क़ाइदीन रियासत को मुत्तहिद रखने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे बार-बार दिल्ली जाएंगे हाई कमान और मर्कज़ से नुमाइंदगी करेंगे मर्कज़ जज़बात में कोई फैसला नहीं करेगा बल्कि अक्सरीयती राय को अहमियत देते हुए फैसला करेगा ।

टी आर एस के सरबराह के चन्द्र शेखर राव अपने और अपने अरकान ख़ानदान के ज़ाती मआशी फ़ायदे के लिए तेलंगाना की तहरीक चलाते हुए तेलुगु अवाम में दूरियां पैदा करने की कोशिश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT