Sunday , December 17 2017

के सी आर के वादे नाक़ाबिल अमल

तेलंगाना के चार करोड़ अवाम के देरीना ख़ाब को पूरा करने के लिए पार्लियामेंट में अप्पोज़ीशन जमातों की सख़्त तरीन मुख़ालिफ़त के बावजूद यू पी ए के चेर पर्सन ने तेलंगाना बिल को पार्लियामेंट में पेश किया और अलाहिदा तेलंगाना के क़ियाम को यक़

तेलंगाना के चार करोड़ अवाम के देरीना ख़ाब को पूरा करने के लिए पार्लियामेंट में अप्पोज़ीशन जमातों की सख़्त तरीन मुख़ालिफ़त के बावजूद यू पी ए के चेर पर्सन ने तेलंगाना बिल को पार्लियामेंट में पेश किया और अलाहिदा तेलंगाना के क़ियाम को यक़ीनी बनाने के लिए उनके संजीदा इक़दामात के बावजूद तेलंगाना में कांग्रेस की शिकस्त अफ़सोसनाक है।

इन ख़्यालात का इज़हार महबूबनगर मंडल के मौज़ा माचनपली में कांग्रेस की रुकनीयत साज़ी मुहिम में हिस्सा लेते हुए साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर जयपाल रेड्डी ने पार्टी कारकुनों से ख़िताब करते हुए किया।

उन्होंने टी आर एस हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि इस हुकूमत ने इक़तिदार तक पहुंचने के लिए जो वादे किए हैं, मुल्क की किसी भी सियासी जमात ने एसे वादे नहीं किए। वादों के बाद उनको पूरा करना भी इसी जमात का काम है।

उन्होंने कहा कि के सी आर बातें करते हैं, लेकिन उन्होंने जो वादे किए हैं वो नाक़ाबिले अमल हैं। वो सिर्फ़ अवाम को धोका दे रहे हैं। इस मौके पर सदर ज़िला कांग्रेस उबेद उल्लाह कोतवाल के हाथों उन्होंने कांग्रेस की रुकनीयत साज़ी का फ़ार्म हासिल किया।

TOPPOPULARRECENT