Wednesday , December 13 2017

के सी आर को आंध्र नक्सल का धमकी आमेज़ खत

सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव‌ की ज़िंदगी को ख़तरा लाहक़ है! तेलंगाना भवन को आज मौसूला एक खत में के चन्द्र शेखर राव‌ को अंदरून 10 दिन गोली मारकर हलाक करने की धमकी दी गई है।

सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव‌ की ज़िंदगी को ख़तरा लाहक़ है! तेलंगाना भवन को आज मौसूला एक खत में के चन्द्र शेखर राव‌ को अंदरून 10 दिन गोली मारकर हलाक करने की धमकी दी गई है।

पिच्ग्ले हफ़्ते तेलंगाना राष़्ट्रा समीती क़ाइदीन नेप्रेस कांफ्रेंस के दौरान के सी आर की ज़िंदगी को लाहक़ ख़तरात से मुताल्लिक़ ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों को वाक़िफ़ करवाते हुए इस बात का दावा किया था कि मुख़ालिफ़ीन तेलंगाना के सी आर को ख़त्म करवाने के लिए पेशावर क़ातिलों का इस्तेमाल करने पर उतर आए हैं।

टी आर एस क़ाइदीन ने ये भी दावा किया था कि उन्हें ये भी मालूम हैके कौन के सी आर को ख़त्म करवाने की कोशिश कररहा है और किस ने इस काम के लिए किसे रक़म अदा की है।

टी आर एस क़ाइदीन के इन दावें के बाद रियास्ती हुकूमत ने सदर टी आर एस की सेक्यूरिटी में इज़ाफ़ा करते हुए उन्हें बुलेट प्रफ़ू गाड़ी फ़राहम की है जबकि टी आर एस क़ाइदीन ने के सी आर के लिए जेड पुलिस सेक्यूरिटी का मुतालिबा किया था।

तेलंगाना भवन को आज के सी आर के नाम मौसूला राज़दाराना खत में इस बात की धमकी दी गई हैके उन्हें ख़त्म कर दिया जाएगा। खत के मतन के मुताबिक़ के सी आर तुम्हें अंदरून 10 दिन् गोली मारकर हलाक कर दिया जाएगा।

ख‌त भेजने वाले की जगह पर आंध्र तहरीर किया गया है। खत के मुताल्लिक़ तेलंगाना राष़्ट्रा समीती क़ाइदीन ने फ़ौरी तौर पर किसी भी तरह के रद्द-ए-अमल के इज़हार से गुरेज़ करते हुए सिर्फ़ इतना कहा कि टी आर एस को अपने सदर की हिफ़ाज़त अज़ीज़ है और के सी आर की हिफ़ाज़त के लिए टी आर एस हुकूमत से नुमाइंदगी करचुकी है।

इस के अलावा अलैहदा रियासत तेलंगाना तहरीक में सदर टी आर एस ने जो किरदार अदा किया है, उसकी वजह से रियासत की तक़सीम के मुख़ालिफ़ के सी आर के दुश्मन बने हुए हैं।

सदर टी आर एस को मौसूला धमकी आमेज़ खत की कॉपी तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने ज़राए इबलाग़ के इदारों को जारी करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि हुकूमत फ़ौरी तौर पर के सी आर की सेक्यूरिटी में इज़ाफ़ा करे।

TOPPOPULARRECENT