Friday , November 24 2017
Home / Khaas Khabar / के सी आर ख़ुद को बादशाह तसव्वुर कर रहे हैं: रेवेंथ रेड्डी

के सी आर ख़ुद को बादशाह तसव्वुर कर रहे हैं: रेवेंथ रेड्डी

हैदराबाद 08 अक्टूबर: कारगुज़ार सदर तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी ए रेवेंथ रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को हदफ़ तन्क़ीद बनाते हुए कहा कि वो ख़ुद को रियासत तेलंगाना का बादशाह तसव्वुर कर रहे हैं। उन्होंने आमिराना फ़ैसलों के ज़रीये तेलंगाना अवाम की तवक़्क़ुआत को काफ़ी ठेस पहुंचाई है।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर से इस्तिफ़सार किया कि किसानों की मदद के लिए वो पहल करने से क्युं गुरेज़ कर रहे हैं। रेवेंथ रेड्डी ने अवाम से ख़ाहिश की हैके टी आर एस क़ाइदीन अगर मवाज़आत का रुख करें तो उन्हें मार भगाईं। तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी के ज़ेरे एहतेमाम रईतो कोसम के मौके पर ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि किसानों का हौसला बढ़ाने के लिए तमाम अप्पोज़ीशन जमातें मुत्तहिद हैं।

उन्होंने कहा कि इस मस्ले को असेंबली में मौज़ू बेहस बनाने की बजाये हुकूमत ने एवान की कार्रवाई को ही मुल्तवी कर दिया। यही नहीं बल्कि तमाम अप्पोज़ीशन जमातों के अरकान को मुअत्तल करके एवान से निकाल बाहर किया गया। रेवेंथ रेड्डी ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव पिछ्ले 40 दिन से सेक्रेट्रियट का रुख भी नहीं कर रहे हैं जिससे हुकूमत की कारकर्दगी और ख़ामीयों का अंदाज़ा किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT