Sunday , September 23 2018

के सी आर तलबा की लाशों पर सियासत कर रहे हैं

हैदराबाद १० नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर रा को इंतिख़ाबात से क़बल अलहदा तलंगाना याद आता है और इंतिख़ाबात के बाद मुज़ाकरात(आपस की बातचीत‌) का जो अमल शुरू होता है वो आइन्दा इंतिख़ाबात तक जारी रहता है । के

हैदराबाद १० नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर रा को इंतिख़ाबात से क़बल अलहदा तलंगाना याद आता है और इंतिख़ाबात के बाद मुज़ाकरात(आपस की बातचीत‌) का जो अमल शुरू होता है वो आइन्दा इंतिख़ाबात तक जारी रहता है । के सी आर अलहदा रियासत के लिए ख़ुदकुशी करने वाले तलबा की लाशों पर सियासत करके अपने मुफ़ादात हासिल करने की कोशिश कर रहे हैं ।

रुकन पार्लीमैंट तेलगुदेशम मिस्टर रमेश राथोड़ ने इल्ज़ाम आइद किया कि सदर टी आर ऐस कांग्रेस से खु़फ़ीया मुफ़ाहमत करके तलगो देशम को निशाना बनाने की पालिसी पर अमल पैरा हैं । उन्हों ने बताया कि तलंगाना के मुआमला में अवाम को उम्मीदें दिलाने के बाद के सी आर फिर एक मुद्दत मुक़र्रर करते हैं जिस से अंदाज़ा हो जाता है कि वो एक मर्तबा फिर अवाम को धोका दे रहे हैं ।

मिस्टर रमेश राथोड़ ने सदर टी आर उसको अलहदा रियासत के लिए ग़ैर संजीदा और तलंगाना के नाम पर सौदेबाज़ी करने वाला क़रार देते हुए कहा कि ख़ुद सदर टी आर ऐस और टी आर ऐस रुकन पार्लीमैंट मिसिज़ ौजए शांति ने कभी पार्लीमैंट में तलंगाना के मुताल्लिक़ मुसबत आवाज़ नहीं उठाई ।

उन्हों ने बताया कि तलंगाना मसला पर तेलगुदेशम ने वाज़िह मौक़िफ़ इख़तियार क्या हुआ है लेकिन टी आर उसको कांग्रेस से उम्मीदें रहें और अब जबकि आम इंतिख़ाबात(चुनाव‌) क़रीब आरहे हैं सदर टी आर ऐस एक मर्तबा फिर तहरीक(आन्दोलन‌) में शिद्दत पैदा करने तलंगाना अवाम को मुश्तइल(गुस्से मे आना वाला) करने की कोशिश कररहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि रियासत की तक़सीम के मुआमला को टी आर ऐस अपने क़ियाम से ही सयासी मुफ़ादात के लिए इस्तिमाल करती आई है और इस मसला पर तलंगाना नौजवानों की क़ुर्बानी के सयासी फ़वाइद हासिल करती रही है । उन्हों ने बताया कि रियासत की तक़सीम के मुआमला में तेलगु देशम के मौक़िफ़ को क़बूल ना करके टी आर ऐस अवाम को उकसाने की कोशिश कररही है जब कि तलंगाना अवाम ये जान चुके हैं कि तलंगाना अवाम का इस्तिहसाल कौन कर रहा है । मिस्टर राथोड़ ने बताया कि सदर तेलगु देशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू पर तन्क़ीद करने से पहले टी आर ऐस क़ाइदीन को अपने गिरेबान झांकना चाहिए ।

TOPPOPULARRECENT