Monday , December 18 2017

के सी आर तेलंगाना केलिए सियासतदानों की ख़ुदकुशी की ताईद करें

हैदराबाद 24 दिसमबर (सियासत न्यूज़) तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म ने आज गुण पार्कता इंदिरा पार्क मशाल रियाली मुनज़्ज़म करते हुए तेलंगाना से ग़द्दारी के ख़िलाफ़ एहितजाजी मुज़ाहरा किया। टी टी डी एफ़ क़ाइदीन ने मर्कज़ी हुकूमत को अलैह

हैदराबाद 24 दिसमबर (सियासत न्यूज़) तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म ने आज गुण पार्कता इंदिरा पार्क मशाल रियाली मुनज़्ज़म करते हुए तेलंगाना से ग़द्दारी के ख़िलाफ़ एहितजाजी मुज़ाहरा किया। टी टी डी एफ़ क़ाइदीन ने मर्कज़ी हुकूमत को अलैहदा तेलंगाना केलिए किए गए ऐलान से दसतबरदारी पर शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहाकि मर्कज़ी हुकूमत अपने मौक़िफ़ का दिफ़ा करने से क़ासिर है।

मिस्टर ई दिया कर राउ कन्वीनर फ़ोर्म ने सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए बताया कि3 डसमबर को वज़ीर-ए-दाख़िला का ऐलान तेलंगाना अवाम की तौहीन के मुतरादिफ़ है और इस ऐलान के ज़रीया कांग्रेस ने अपने हक़ीक़ी ज़हन को अवाम के सामने रख दिया है। उन्हों ने 24 दिसमबर को तेलंगाना के लिए यौम दग़ा बाज़ी क़रार देते हुए कहाकि तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म हुसूल तेलंगाना तक जद्द-ओ-जहद जारी रखेगी।

जबकि 24 दिसमबर का ऐलान कांग्रेस क़ाइदीन-ओ-के सी आर से मुफ़ाहमत के बाद किया गया। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि 24 दिसमबर ऐलान केलिए कांग्रेस क़ाइदीन और के सी आर ज़िम्मेदार हैं जिस के सबब सैंकड़ों नौजवानों ने ख़ुदकुशी की है। मिस्टर ऐम नरसमहलो ने सदर टी आर उसको चैलेंज किया कि वो अब सियासतदानों की ख़ुदकुशी की ताईद का ऐलान करें। उन्हों ने बतायाकि सब से पहले वो बरसर-ए-आम फांसी लेने तैय्यार हैं।

उन्हों ने मिस्टर चंद्रशेखर राउ से ख़ाहिश की कि इन की बरसर-ए-आम फांसी को वो ताईद फ़राहम करें। उन्हों ने बताया कि मुफ़ाद परस्ती की सियासत के ख़ातमा केलिए ये ज़रूरी है कि कांग्रेस तेलंगाना क़ाइदीन को अवाम सबक़ सिखाय। साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने बताया कि सैंकड़ों नौजवानों ने अलैहदा रियासत केलिए जो क़ुर्बानी दी है इस का बदल सिर्फ़ अलैहदा रियासत की तशकील है लेकिन कांग्रेस की पालिसी मुख़ालिफ़ तेलंगाना पहलू को पेश कररही है।

मिस्टर गौड़ ने बताया कि कांग्रेस तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने में हद से तजावुज़ करचुकी हैं और तेलंगाना के क़ाइदीन मुफ़ादात के हुसूल में सरगर्म हैं । मिस्टर एल रमना ने कहाकि तेलंगाना तहरीक के नाम पर सरबराह टी आर उसने जो ग़ैर मह्सूब असासा जात जमा किए हैं, अब उन्हें तेलंगाना केलिए क़ुर्बानी देने वालों में तक़सीम करने का वक़्त आचुका है। चंद्रशेखर राउ को चाहीए कि वो तेलंगाना के मुताल्लिक़ अपना वाज़ेह नज़रिया अवाम के सामने रखें ।

TOPPOPULARRECENT