Thursday , December 14 2017

के सी आर तेलंगाना के पहले चीफ़ मिनिस्टर होंगे

टी आर ऐस लीजसलीचर पार्टी क़ाइद की हैसियत से के चन्द्र शेखर राव को मुत्तफ़िक़ा तौर पर मुंतख़ब करलिया गया है। पार्टी के नौमुंतख़ब अरकान असेंबली-ओ-पार्लीयामेंट का इजलास आज तेलंगाना भवन में मुनाक़िद हुआ जिस में के सी आर को ब इत्तिफ़ाक़ आ

टी आर ऐस लीजसलीचर पार्टी क़ाइद की हैसियत से के चन्द्र शेखर राव को मुत्तफ़िक़ा तौर पर मुंतख़ब करलिया गया है। पार्टी के नौमुंतख़ब अरकान असेंबली-ओ-पार्लीयामेंट का इजलास आज तेलंगाना भवन में मुनाक़िद हुआ जिस में के सी आर को ब इत्तिफ़ाक़ आरा क़ाइद मुंतख़ब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से हलफ़ बर्दारी की राह हमवार करदी।

टी आर ऐस क़ाइदीन का एक वफ़द आज 18 मई की सुबह गवर्नर ई ऐस ईल नरसिम्हन से मुलाक़ात करेगा और उन्हें नए क़ाइद के इंतिख़ाब की इत्तिला दी जाएगी। के सी आर की क़ियादत में तेलंगाना में टी आर ऐस की पहली हुकूमत 2 जून के बाद तशकील पाएगी क्योंकि सदर जमहूरीया ने 2जून को दो अलहदा रियास्तों के क़ियाम की तारीख़ मुक़र्रर की है।

अरकान असेंबली-ओ-पार्लीयामैंट ने लोक सभा और राज्य सभा में पार्टी लीडर के इंतिख़ाब का इख़तियार के सी आर पर छोड़ दिया है और इस सिलसिला में एक क़रारदाद मंज़ूर की गई।

इजलास के बाद प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए टी आर एस के सीनीयर क़ाइदीन डाक्टर के केशव राव, ई राजिंदर और नरसिम्हा रेड्डी ने बताया कि डाक्टर ऐस राजिया ने लीजसलीचर पार्टी क़ाइद की हैसियत से चन्द्र शेखर राव का नाम पेश किया
और दीगर नौमुंतख़ब अरकान ई राजिंदर, पोचारम सरीनवास रेड्डी, के इश्वर, सरीनवास गौड़, स्वामी गौड़ और कदम हरी ने ताईद की जिस के बाद मुत्तफ़िक़ा तौर पर क़रारदाद मंज़ूर की गई।

TOPPOPULARRECENT