Monday , December 18 2017

के सी आर पर ग़द्दाराने तेलंगाना की हिमायत करने का इल्ज़ाम

तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी और तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के दरमयान इख़तिलाफ़ात शिद्दत इख़तियार करचुके हैं। सदर नशीन तेलंगाना सियासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफेसर कूद नड्डा राम रेड्डी ने सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ पर बरसर-ए-आ

तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी और तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के दरमयान इख़तिलाफ़ात शिद्दत इख़तियार करचुके हैं। सदर नशीन तेलंगाना सियासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफेसर कूद नड्डा राम रेड्डी ने सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ पर बरसर-ए-आम तन्क़ीद करते हुए कहा कि के सी आर ग़द्दाराने तेलंगाना की हिमायत करते हुए उन्हें एहमीयत दे रहे हैं।

उन्होंने बताया कि जिन लोगों ने अलाहिदा रियासत तेलंगाना की मुख़ालिफ़त में सरगर्म किरदार अदा किया है, उन्हें क़रीब करते हुए के सी आर नई रियासत तेलंगाना में इंसाफ़ का ख़ून करने के मुर्तक़िब बन रहे हैं।

प्रोफेसर कोदंदराम ने तेलंगाना सियासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी के मीटिंग के बाद ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि तेलंगाना सियासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी की तरफ से ताहाल किसी सियासी जमात की चुनाव में ताईद का फ़ैसला नहीं किया गया है। उन्होंने बिलवासता तौर पर के सी आर को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि के सी आर मुख़्तलिफ़ तरीक़ों से तेलंगाना को रोकने की साज़िश करने वालों को टी आर एस के टिकट देने में दिलचस्पी का मुज़ाहरा कररहे हैं।

उन्होंने बताया कि तेलंगाना सियासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी 2014 चुनाव के लिए अपना मंशूर तक़रीबन तैयार करचुकी है और इस मंशूर की बुनियाद पर ही किसी की ताईद या मुख़ालिफ़त का फ़ैसला किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT