Saturday , December 16 2017

के सी आर से वादों की तकमील का मुतालिबा

करीमनगर 04 सितंबर: हुसूल तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद के दौरान के चन्द्र शेखर राव‌ ने अवाम से कहा था के हमको इक़तिदार अज़ीज़ नहीं है। ओहदे हमारे लिए घांस के तिनके की मानिंद हैं।

तेलंगाना अवाम के साथ इन्साफ़ हो , यहां के क़ुदरती वसाइल से हमें फ़ायदा हो , हमारे अवाम को मुलाज़मतें , पानी , मिले हमारा मक़सद यही है लेकिन के सी आर हुकूमत तेलंगाना हासिल होजाने के बाद उस के बरअक्स काम अंजाम दे रही है।

आबपाशीप्रोजेक्टों के काम पर टी आर एस हुकूमत दौलत एखटा कर रही है । सी एलपी क़ाइद रुकने असेंबली जगत्याल टी जीवन रेड्डी ने आर एंड बी गेस्ट हाउज़ में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस में इन ख़्यालात काइज़हार किया।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस को इस बात के लिए तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए सियासत की जा रही है। कांग्रेस ने नहीं बल्कि टी आर एस सियासत कर रही है। उन्होंने कहा कि कांग्रेस ने अपने दौर में यलमपल्ली प्रोजेक्ट के 90 फ़ीसद काम की तकमील की।

मेडमानेर प्रोजेक्ट के काम का आग़ाज़ किया गया। मुतास्सिरीन को मुआवज़ा अदा किया गया। ताहम टी आर एस इक़तिदार पर आकर एक साल से ज़ाइद अरसा हो रहा है लेकिन अवाम से किए गए वादे को पूरा नहीं किया गया। बेरोज़गार को मुलाज़िमत नहीं दी गई।

TOPPOPULARRECENT