Saturday , December 16 2017

कैंप डेविड की ममनूआ फ़िज़ाई हुदूद में सेसना तैय्यारे दाख़िल

अमेरीका में जी 8 सरबराह कान्फ्रेंस के मौक़ा पर दो सेसना तैय्यारों( Cessna fighter jets/ सेसना लड़ाकू विमान) की ममनूआ फ़िज़ाई (उड़ाने) हुदूद की ख़िलाफ़वर्ज़ी ने अमेरीकी इंतिज़ामीया में खलबली मचा दी। दोनों तैय्यारों को पेन्सिलवेनिया की रियासत में वाक़

अमेरीका में जी 8 सरबराह कान्फ्रेंस के मौक़ा पर दो सेसना तैय्यारों( Cessna fighter jets/ सेसना लड़ाकू विमान) की ममनूआ फ़िज़ाई (उड़ाने) हुदूद की ख़िलाफ़वर्ज़ी ने अमेरीकी इंतिज़ामीया में खलबली मचा दी। दोनों तैय्यारों को पेन्सिलवेनिया की रियासत में वाक़्य ( मौजूद/ स्थित) यार्क एयर पोर्ट पर उतार लिया गया।

तफ़सीलात के मुताबिक़ मैरीलैंड में मुक़ामी वक़्त के मुताबिक़ सात बजे के क़रीब पहला सेसना तैय्यारा कैंप डेविड में वाक़्य ( मौजूद) ममनूआ फ़िज़ाई हुदूद में दाख़िल हुआ जहां सदर ओबामा की मेज़बानी में जी 8 सरबराह कान्फ्रेंस जारी है। अमेरीकी एफ़ 15 तैय्यारे ( F 15 विमान) ने फ़ौरी ( फौरन) तौर पर सेसना तैय्यारे ( सेसना विमान) का रास्ता रोका।

दूसरा वाक़्या (घटना) सात बज कर 17 मिनट पेश आया जब एक दूसरा सेसना तैय्यारा भी ममनूआ फ़िज़ाई हुदूद में दाख़िल हो गया इसे ब्लैक हॉक हेलीकाप्टर ने रोका और पेन्सिलवेनिया की रियासत में वाक़्य ( मौजूद) यार्क एयर पोर्ट पर उतार लिया गया दोनों पायलेटों से पूछगिछ ( पूछ ताछ) जारी है ताहम ( फिर भी) बताया जाता है कि दोनों तैय्यारे रेडीयो राबते मुनक़ते (कट जाने की) होने की वजह से ममनूआ फ़िज़ाई हुदूद में दाख़िल हुए।

TOPPOPULARRECENT