Saturday , January 20 2018

कैंब्रिज में पहली मुवाफ़िक़(बराबर) माहौल मस्जिद

ख़ूबसूरत लैंड एस्केप , सब्ज़ा ज़ार और कम्यूनिटी गार्डन नुमायां ख़ुसूसीयात(विशेष सुविधाओं)

ख़ूबसूरत लैंड एस्केप , सब्ज़ा ज़ार और कम्यूनिटी गार्डन नुमायां ख़ुसूसीयात(विशेष सुविधाओं)
कैंब्रिज में यूरोप की पहली मुवाफ़िक़ माहौल (Eco) मस्जिद की तामीर के मंसूबा( योजना) को मंज़ूरी दे दी गई है। इस मंसूबा( योजना) का ऐलान कैंब्रिज मुस्लिम कम्यूनिटी ने 2010में किया था। इस मस्जिद का मंसूबा( योजना) ख़ुसूसी तौर पर तैय्यार किया गया है जिस से कार्बन के इख़राज(बाहर होने) पर क़ाबू पाने और माहौलियात के तहफ़्फ़ुज़(सुरक्षा) में नुमायां(विशेष) मदद मिलेगी।

मस्जिद की इंतिज़ामी कमेटी ने मंज़ूरी के बाद तामीर केलिए फ़ंड जमा करने की मुहिम शुरू करदी है और मतलूबा फ़ंड का 19 फ़ीसद हिस्सा जमा करलिया गया है। बर्तानिया का मुस्लिम एकेडेमिक ट्रस्ट इस मस्जिद की तामीर में नुमायां रोल अदा कररहा है। इस मस्जिद में सरसब्ज़-ओ-शादाबी को नुमायां एहमीयत दी जाएगी।

हर तरफ़ सब्ज़ा ज़ार और एक बड़ा कम्यूनिटी गार्डन भी क़ायम किया जाएगा। दुनिया की मारूफ़ लैंड एस्केप डीज़ाइनर ईमा क्लार्क इस मस्जिद की लैंड एस्केपिंग करेंगी। इस के अलावा टीचिंग ज़ोन, बाग़बानी और आर्ट नुमाइश केलिए भी जगह मुख़तस की जाएगी। मस्जिद में दर्जा हरारत की मुनासबत से हीटरस, वाटर री सायकलिंग के अलावा क़ुदरती आब-ओ-हुआ और रोशनी के ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए जाऐंगे। परिन्दों और साईकल रानों केलिए भी इस मस्जिद के अहाता में सहूलत रहेगी

TOPPOPULARRECENT