Thursday , January 18 2018

कैनेडा ने दाइश मुख़ालिफ़ मुहिम में शरीक तैयारे वापिस बुला लिए

Canadian Air Force fighter CF-18 Hornet (L) and Portuguese Air Force fighter F-16 patrol over Baltics air space, from the Zokniai air base near Siauliai November 20, 2014. REUTERS/Ints Kalnins

कैनेडा के नव मुंतख़ब वज़ीरे आज़म जस्टिन ट्रोडीव ने इराक़ और शाम में सख़्तगीर जंगजू ग्रुप दाइश के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई मुहिम में शरीक अपने लड़ाका तैयारे वापिस बुलाने का ऐलान किया है और कहा है कि उन्होंने इस हवाले से अमरीकी सदर बराक ओबामा को आगाह कर दिया है।

ट्रोडीव ने मंगल की शब एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस में बताया है कि मैंने सदर बराक ओबामा से टेलीफ़ोन पर बात की है और उन पर वाज़ेह किया है कि कैनेडा दाइश मुख़ालिफ़ इत्तिहाद का एक मज़बूत रुक्न रहेगा लेकिन मैंने जंगी मिशन के ख़ातमे का वाअदा किया था, इसलिए लड़ाका तैयारे वापिस बुलाए जा रहे हैं।

ताहम उन्होंने दाइश के ख़िलाफ़ फ़िज़ाई मुहिम में शरीक कैनेडीयन तैयारे की वापसी का कोई निज़ामुल औक़ात नहीं दिया है। कैनेडा ने गुज़िश्ता साल मशरिक़ वुसता के खित्ते में मार्च 2016 तक अपने सी एफ़ 18 लड़ाका जैट भेजे थे।

इस के इलावा उसने शुमाली इराक़ में कुर्द जंगजूओं की तर्बीयत के लिए ख़ुसूसी फ़ोर्सेस से ताल्लुक़ रखने वाले क़रीबन सत्तर फ़ौजी भी भेजे थे।

TOPPOPULARRECENT