Thursday , January 18 2018

कॉलेज प्रिंसिपल पर तालिबात के इस्तिहसाल का इल्ज़ाम

तालिबात का इस्तिहसाल करने वाले कॉलेज प्रिंसिपल के ख़िलाफ़ पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया। बताया जाता हैके साइबराबाद हुदूद में वाक़्ये एक कॉलेज प्रिंसिपल संभा रेड्डी हाज़िरी को बुनियाद बनाकर तालिबात का इस्तिहसाल करता और इस के अलाव

तालिबात का इस्तिहसाल करने वाले कॉलेज प्रिंसिपल के ख़िलाफ़ पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया। बताया जाता हैके साइबराबाद हुदूद में वाक़्ये एक कॉलेज प्रिंसिपल संभा रेड्डी हाज़िरी को बुनियाद बनाकर तालिबात का इस्तिहसाल करता और इस के अलावा उन्हें अपने केबिन में तलब करके नारवा सुलूक इख़तियार करता था। वो लड़कीयों के सेल नंबरात हासिल करके क़ाबिल एतेराज़ात पयामात और फूटेज भेजता और साथ ही साथ इस का अफ़शा-ए-करने की सूरत में संगीन नताइज का इंतिबाह दिया करता।

बताया जाता हैके इस प्रिंसिपल ने कई तालिबात को जिन्सी हरासानी का निशाना भी बनाया। वो तालिबात की ग़ैर हाज़िरी को बुनियाद बनाकर उन्हें ये धमकी देता कि इमतेहानात में नाकाम करदेगा। तालिबात ने पहले कॉलेज के डायरेक्टर से शिकायत की लेकिन कोई कार्रवाई ना होने पर उन्होंने पुलिस से रुजू होकर शिकायत दर्ज कराई। डायरेक्टर कॉलेज ने तालिबात की इस शिकायत को बेबुनियाद क़रार दिया और प्रिंसिपल की मुदाफ़अत करते हुए कहा कि ग़ैर ज़रूरी तौर पर ये इल्ज़ामात आइद किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT