Tuesday , December 12 2017

कोंग्रेस में अहम रोल का फैसला राहुल गांधी को ही करना है

कोई और शख़्स फैसला नहीं करसकता , सोनिया गांधी का बयान । राहुल मुनासिब-ए-वक़्त पर पार्टी की क़ियादत करेंगे : वजए सिंह

कोई और शख़्स फैसला नहीं करसकता , सोनिया गांधी का बयान । राहुल मुनासिब-ए-वक़्त पर पार्टी की क़ियादत करेंगे : वजए सिंह
सदर कोंग्रेस सोनिया गांधी ने आज कहा कि राहुल गांधी को ही ये फैसला करना है कि उन्हें पार्टी में कितना बड़ा रोल अदा करना है । उन के बारे में दूसरा कोई फैसला नहीं करसकता । उन्हों ने नायब सदर जमहूरीया हामिद अंसारी की जानिब से दूसरी मीआद केलिए पर्चा नामज़दगी के इदख़ाल के बाद पार्ल्यमंट हाउस‌ में कहा कि राहुल गांधी ही पने बारे में फैसला करसकते हैं।

उन्हों ने डग वजए सिंह और सलमान ख़ूर्शीद जैसे से नर क़ाइदीन के तबसरों के तनाज़ुर में कोई तबसिरा करने से इनकार कर दिया । राहुल गांधी केलिए पार्टी में ज़्यादा बड़े रोल केलिए डग वजए सिंह और सलमान ख़ूर्शीद जैसे से नर लीडरों ने मुतालिबा किया था । इस पर पार्टी की सदर सोनिया गांधी ने आज वाज़िह कर दिया कि ये फैसला ख़ुद राहुल को करना है ।

2014 के लोक सभा इंतिख़ाबात(चुनाव‌) में वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार की हैसियत से राहुल गांधी को पेश करने के लिए पार्टी में जारी सरगोशियों के पस-ए-मंज़र में पार्टी के से नर लीडर डग वजए सिंह ने आज इस एतिमाद का इज़हार किया कि राहुल गांधी मुनासिब-ए-वक़्त पर पार्टी की क़ियादत करेंगे बिलाशुबा मुझे पूरा एतिमाद है कि राहुल गांधी में तमाम अहम खूबियां हैं और वो ना सिर्फ इस्लाहात लाने की सलाहियत रखते हैं जबकि मुनासिब-ए-वक़्त पर पार्टी की क़ियादत भी करेंगे ।

वो एक सवाल का जवाब दे रहे थे कि आया राहुल गांधी को आइन्दा वज़ारत-ए-उज़मा का उम्मीदवार के तौर पर पेश किया जाएगा, पार्टी केलिए ये बेहतर होगा कि राहुल को उम्मीदवार बनाया जाय इस से कोंग्रेस की सयासी क़िस्मत चमक उठेगी । ताहम डग वजए सिंह ने कहाकि ये एक एसा मसला है जिस पर पार्टी ही फैसला करेगी , में कुछ नहीं कह सकता ।

जब उन से 2014 में कोंग्रेस में क़ियादत के रोल पर पूछा गया तो उन्हों ने कहा कि 2014 के इंतिख़ाबात(चुनाव‌) में पार्टी सदर सोनिया गांधी ही क़ियादत करेंगी , इस ताल्लुक़ से कोई शुबा नहीं है । हम एक एसी टीम में काम कररहे हैं जिस में राहुल भी अहम हिस्सा हैं। डग वजए सिंह ने सोनिया गांधी को ही पार्टी में अहम रोल अदा करने की ख़ाहिश ज़ाहिर की है ।

ये पूछे जाने पर कि राहुल गांधी को क्या ज़िम्मेदारी दी जा सकती है । उन्हों ने कहा कि इस का फैसला सदर कोंग्रेस की जानिब से किया जाएगा । राहुल ने ख़ुद को अब तक तालिब इलमी की सियासत तक ही महिदूद रखा है । नौजवानों की सियासत से ही वो वाबस्ता हैं उन्हें कोंग्रेस पार्टी की असल धारा में शामिल होना चाहीए ।

कोंग्रेस वर्कर्स की अक्सरियत चाहती है कि राहुल गांधी कोंग्रेस की असल धारे की सियासत में अज़ीम तर रोल अदा करें । वो ख़ुद को तलबा यह यूथ कोंग्रेस तक ही महिदूद रखने के बजाय बड़े पैमाना पर सरगर्म हूजाएं। राहुल गांधी से तवक़्क़ो हैकि वो पार्टी वर्कर्स की आरिज़ों के मुताबिक़ फैसला करेंगे

TOPPOPULARRECENT