Monday , December 11 2017

कोंडा राम को जय ए सी की क़ियादत से हटा देने का मुतालिबा

महबूबनगर डिस्टरिक्ट जनरल सैक्रेटरी मीनारीटी सेल टी आर ऐस मुहम्मद अबदुर्रहीम ने कहा के जवाइंट ऐक्शण कमेटी जो अलहदा रियासत तेलंगाना तहरीक चलाने के लिए बनाई गई है जिस का मक़सद तेलंगाना के तमाम अफ़राद को इस तहरीक से जोड़ना और अलहदा रि

महबूबनगर डिस्टरिक्ट जनरल सैक्रेटरी मीनारीटी सेल टी आर ऐस मुहम्मद अबदुर्रहीम ने कहा के जवाइंट ऐक्शण कमेटी जो अलहदा रियासत तेलंगाना तहरीक चलाने के लिए बनाई गई है जिस का मक़सद तेलंगाना के तमाम अफ़राद को इस तहरीक से जोड़ना और अलहदा रियासत के क़ियाम तक मुसलसील जद्द जहद करना है, मगर इस जे ए सी के सदर कोंडा राम रेडडी ने ज़ाती मफ़ाद( फ़ायदा की ख़ातिर अलहदा(अलग) तेलंगाना तहरीक को शुरू से ही नुक़्सान पहुंचाया है।

शहर महबूबनगर के एलक्शन में टी आर ऐस उम्मीदवार सय्यद इबराहीम के ख़िलाफ़ बी जे पी की ताईद का ऐलान किया जिस की वजह से एक मुसलिम क़ाइद(लीडर) को सिर्फ चंद वोटों से शिकस्त का सामना करना पड़ा।

जिस के बाइस मुस्लमानों में नाराज़गी पैदा होगई। उन्हों ने तेलंगाना तहरीक के वसी(बाडे) मफ़ाद में प्रोफ़ैसर कोंडा राम को जय ए सी की क़ियादत से हटा देने का मुतालीबा क्या कहा के और उन की जगह एक मुस्लीम क़ाइद (लीडर)को जय ए सी का चेयरमैन बनाया जाय।

TOPPOPULARRECENT