Sunday , February 25 2018

कोकराझार में कर्फ़यू में 8 घंटे नरमी

गोहाटी, २० नवंबर ( पीटीआई ) फ़ौज के फ्लैग मार्च के दौरान आज गड़बड़ ज़दा ज़िला कोकराझार के बेशतर इलाक़ों में कर्फ़यू में 8 घंटे की नरमी दी गई ।सरकारी ज़राए के बमूजब गुज़शता 48 घंटों से किसी नाख़ुशगवार वाक़िया की कोई इत्तिला नहीं मिली चुनांचे कर

गोहाटी, २० नवंबर ( पीटीआई ) फ़ौज के फ्लैग मार्च के दौरान आज गड़बड़ ज़दा ज़िला कोकराझार के बेशतर इलाक़ों में कर्फ़यू में 8 घंटे की नरमी दी गई ।सरकारी ज़राए के बमूजब गुज़शता 48 घंटों से किसी नाख़ुशगवार वाक़िया की कोई इत्तिला नहीं मिली चुनांचे कर्फ़यू में 8 बजे सुबह से 4 बजे शाम तक नरमी दी गई ।

अवाम ने छठ पूजा की। चुनाचे कर्फ़यू में मज़ीद 2 घंटे नरमी दी गई । शाम 6 बजे से कर्फ़यू दुबारा नाफ़िज़ कर दिया गया । 9 देहातों में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत ( अनिश्चित कालीन) का कर्फ़यू जारी रहा जिन में कोकराझार डीवीजन के 5 और गोसाई गावं सब डीवीजन के 4 देहात शामिल हैं ।

इन इलाक़ों की फ़ौज की जानिब से मख़दूश होने की हैसियत से शनाख़्त की गई है । फ़ौज कोकराझार में फ्लैग मार्च जारी रखे हुए हैं । बोडोलै‍ड इलाक़ाई ख़ुद इख़तियार चार अज़ला में सख़्त शांति इंतिज़ामात जारी है । पुलिस और नियम फ़ौजी तंज़ीमें 24 घंटे तिलाई गर्दी कर रही हैं और किसी भी नाख़ुशगवार वाक़िया के इंसिदाद ( रोकने) के लिए सख़्त चौकसी जारी है ।

65 से ज़्यादा अफ़राद 10 नवंबर से अब तक पुरतशद्दुद वाक़ियात के सिलसिला में गिरफ़्तार किए जा चुके हैं । तीन माह के वक़फ़ा से बोडो इलाक़ाई ख़ुद इख़तियार अज़ला में तीन माह क़बल पुरतशद्दुद वाक़ियात में 10 जानें ज़ाए हुई थीं ।

दरीं असना पुलिस ने बोडो लैंड इलाक़ाई कौंसल के एग्ज़ीक्यूटिव रुकन मोनू कुमार ब्रह्मा उर्फ़ जा लज्जा को तहवील में ले लिया और उन्हें अदालती तहवील में दे दिया गया क्योंकि उन की सेहत ठीक नहीं है । उन्हें कोकराझार सियोल हॉस्पिटल में शरीक कर दिया गया है । क़ब्लअज़ीं बोडो लैंड इलाक़ाई ख़ुदमुख्तार कौंसल के चार अज़ला और ढो गिरी में बोरो कबायलियों और अक़्लीयतों के दरमयान नसली मुनाफ़िरत की बिना पर झड़पों से 90 अफ़राद हलाक और 4 लाख 80 हज़ार से ज़्यादा बेघर हो चुके हैं ।

जारीया साल जुलाई से अगस्त तक इस इलाक़ा में मुसलसल नसली तशद्दुद जारी रहा था ।

TOPPOPULARRECENT