कोकराझार में 6 हलाक फ़ौज का फ्लैग मार्च

कोकराझार में 6 हलाक फ़ौज का फ्लैग मार्च
गोहाटी, १७ नवंबर ( पीटीआई) आसाम के कर्फ़यू ज़दा ज़िला कोकराझार में फ़ौज ने आज फ्लैग मार्च किया और गड़बड़ ज़दा इलाक़ा में किसी भी हंगामी सूरत-ए-हाल से निपटने के लिए पाँच कालम्स को तैयार रखा गया है । इस दौरान बोडोलैंड पीपुल्स फ्रंट को कर्फ़य

गोहाटी, १७ नवंबर ( पीटीआई) आसाम के कर्फ़यू ज़दा ज़िला कोकराझार में फ़ौज ने आज फ्लैग मार्च किया और गड़बड़ ज़दा इलाक़ा में किसी भी हंगामी सूरत-ए-हाल से निपटने के लिए पाँच कालम्स को तैयार रखा गया है । इस दौरान बोडोलैंड पीपुल्स फ्रंट को कर्फ़यू अहकाम की ख़िलाफ़वर्ज़ी पर हिरासत में ले लिया गया ।

सरकारी ज़राए ने कहा कि कोकराझार में जहां गुज़शता रोज़ से ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का कर्फ़यू नाफ़िज़ है फ़ौज ने आज फ्लैग मार्च किया जबकि फ़ौज के दो कॉलम्स को कोकराझार और तीन कॉलम्स को गोसाई गावं के लिए महफ़ूज़ रखा गया है । आसाम के डायरेक्टर जनरल पुलिस जईनता नारायण चौधरी गड़बड़ ज़दा बोडोलैंड इलाक़ाई ज़ेर-ए-इंतज़ाम अज़ला में सिक्योरिटी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के लिए आज सुबह कोकराझार पहुंचे ।

उन्होंने फ़ौज सी आर पी एफ़ और बी एस एफ़ के ओहदेदारों से बातचीत की । आसाम के वज़ीर-ए-सनअत परादपोट बोर दूलोनी और पारलीमानी सेक्रेटरी ( दाख़िला) राना गोस्वामी और भूपेन बोरा जो कल कोकराझार पहुंचे थे । ताज़ा तरीन सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया है । बी पी एफ़ के लीडर हेमेन्द्र नाथ ब्रह्मा को आज दोपहर गोसाई गावं में कर्फ़यू अहकाम की ख़िलाफ़वरज़ी पर गिरफ़्तार कर लिया गया ।

पुलिस ने कहा है कि 10 नवंबर को फूट पड़ने के बाद से ताहाल 33अफ़राद को गिरफ़्तार कर लिया गया । मीडीया से वाबस्ता अफ़राद ने कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों में उन के नक़ल-ओ-हरकत में पुलिस रुकावटों की शिकायत की । वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने गुज़शता शाम चीफ़ मिनिस्टर गिरवन गोगोई से टेलीफ़ोन पर बातचीत के दौरान तशद्दुद से मुतास्सिरा इलाक़ों में अमन-ओ-क़ानून की ताज़ा तरीन सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया ।

10 नवंबर से अब तक छः अफ़राद हलाक हो चुके हैं । वाज़िह रहे कि रवां साल जुलाई और अगस्त के दौरान बोडोलैंड इलाक़ाई ज़ेर-ए-इंतिज़ाम अज़ला और ढोबरी में बोडो क़बाईल और मुस्लिम अक़्लीयत के दरमयान बदतरीन फ़िर्कावाराना तशद्दुद के नतीजा में कम से कम 90 अफ़राद हलाक और दीगर 4.80 लाख अफ़राद बेघर हो गए थे ।

Top Stories